karinaas Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Trojan truer PSP Den første trojanen som angriper og skader Playstation Portable sprer seg nå på internett. Blir du smittet kan du si farvell til konsollen din. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 I likhet med de fleste som får mobilvirus; De fortjener det av egen dumhet. Tenkte først at denne spredde seg via Wifi eller noe, men når det faktisk er en fil man selv må laste ned, selv overføre og selv åpne skal det endel til. Nå får vi bare se hvor lenge det er til Symantec lager anti-virus til PSP Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Spot on av arehei der. Symantec gnir seg sikkert i hendene nå ja Lenke til kommentar
Erren Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeeez, hva slags mennesker er det som setter seg ned og lager sånne programmer? Hmm, to venner av meg har PSP, og jeg kan faktisk tenke meg at han ene kunne tenke seg å fikse litt på den.. Men det viruset her er kanskje litt oppblåst, da. Det høres ut som om det er veldig lett å unngå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg