notalive Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hei, lurer litt på om noen vet om hvilket abonnement som passer dersom man ringer mye? Gjerne fastpris pr mnd. da vet man jo at man ikke overstiger, men vet ikke om dette eksisterer. Noen? Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Talkmore er et godt alternativ. Der kan du overføre f.eks 400kr automatisk per måned. Når du har 50 kr igjen, sender de deg en melding. Dermed unngår du skyhøye telefonregninger uten at du vet det selv. Talkmore har meget konkurransedyktige priser og har for meg fungert utmerket helt siden de kom på markedet. (Jeg var en av de første som fikk dette abonennt) Ulempen med Talkmore er jo at du bare kan fylle på via internett. Men man kan jo ikke få i både pose og sekk. www.talkmore.no for innmelding og mer informasjon. Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Tele 2 Champion eller Chess Knock Out koster 59 øre i min + 69 øre i oppstartsavgift. 59 øre for SMS. Ingen månedsavgift så lenge du har efaktura. Ingen har fastpris, men NetCom har Plenty-abonnementene, hvor du enten betaler 400 kroner i mnd. for 500 minutter, eller 750 kroner per mnd for 1000 minutter. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Med Chess så er det minstepris på faktura, uansett forbruk. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Ok, hm, Problemet nå er at pappa liker ikke at jeg bruker over 200 kroner pr. mnd. i telefon, selv synes jeg dette er ganske lite, av og til. Noen ganger bruker man mere enn andre. Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Da passer jo talkmore ypperlig. Sett en fast overføring på 200 kr per. måned fra din fars Visa-kort. Da blir han fornøyd. Det du bruker over 200, må du fylle på selv. Enkelt og greit! (200, er mye med TAlkmore!) Dessuten er det mye billigre enn den aktuelle løsningen som er kontantkort fra Netcom eller Telenor. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Har vanlig netcom kontantkort-abonnement nå. Tror jeg må se om det kanskje er mulig å få en poll på hvor mye folk bruker på mobilen hver mnd. Lenke til kommentar
reintz Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Har vanlig netcom kontantkort-abonnement nå. Da kan NetCom YoungTalk være kjekt. Det koster 200 per måned og de 200 går rett inn på ringekontoen din. Trenger du mer, kan du fylle på med vanlige påfyllingskort. Argumenter for deg: * 30 gratis SMS per mnd * 10 gratis MMS per mnd * Gratis telefonsvarer * Billig telefon ved 12 mnd binding * Ny billig telefon hver 11. måned Argumenter for pappa'n din: * Stabil regning, fast på 200 per måned * Har han også NetCom, kan dere ringe gratis mellom dere med Trådløs Familie. Du kan også ringe ham når du har tomt kort... =trygghet for ham * Subsidiert telefon hver 11. måned = billigere for ham hvis det er han som betaler den... Ulempen med YoungTalk er ringeprisen - den er høy. Men de fleste unge bruker jo telefonen mest til sms uansett... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Vel han her bruker ikke telefonen til sms. Ikke mest iallefall. Dermed har du ikke sett behovet til trådstarter..youngtalk passer ikke for han . Lenke til kommentar
notalive Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Nåja, det går en del SMS også, en helg jeg skulle til bestemor brukte jeg 90 kroner i SMS på turen dit... Tror det er en times tid å reise dit... Virker som netcom youngtalk er et alternativ, Pappa bruker telenor. Er jo ikke hele tiden SMS er så enkelt, noen ganger er det greiere å ringe. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 YT er jo dyrt å ringe med. Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Du bør nok gå for Talkmore! Se på det jeg har skrevet tidligre. Absolutt det beste tilbudet for deg. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Mye? Jeg har vanskelig for å tro jeg kan ringe 10 minutter hver dag for 200 kroner pr. mnd. Har ikke sjekket pris pr minutt enda. Lenke til kommentar
Candyluv Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hei, lurer litt på om noen vet om hvilket abonnement som passer dersom man ringer mye? Gjerne fastpris pr mnd. da vet man jo at man ikke overstiger, men vet ikke om dette eksisterer. Noen? 4989079[/snapback] En liten digresjon, men jeg synes dette innlegget var litt festlig, med tanke på hva som står i signaturen... Oh, the irony.. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Chess King er billig både på SMS og ringing. Enda bedre blir det når du slipper årsavgiften etter 2 år. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Hei, lurer litt på om noen vet om hvilket abonnement som passer dersom man ringer mye? Gjerne fastpris pr mnd. da vet man jo at man ikke overstiger, men vet ikke om dette eksisterer. Noen? 4989079[/snapback] En liten digresjon, men jeg synes dette innlegget var litt festlig, med tanke på hva som står i signaturen... Oh, the irony.. 5002938[/snapback] Hmm. Skjønte ikke den der, det som står i signaturen har _ikke_ der fordi jeg overholder alle reglene alltid. (Norskkarakter: 2... ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå