MyBigMouth Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Hei En kamerat av meg trenger en logo til et simu firma han skal lage i salg og service. Dette skal da være et datafirma. Men jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, hva jeg skal lage. Helt blank. alt jeg lager, liker ikke han. Har dere der ute noe forslag? Firmaet heter FastLink Edit: Haha Slag og service. Kjempemorsomt...haha^^ Seriøst? Endret 11. oktober 2005 av Rxj0n Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 slag og service? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Skriv ned alt du kommer på når du tenker på firmaet hans. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Kanskje vise egne forslag, eller i hvertfall si litt om hva han ikke liker? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Ja.Har laget denne men den likte han ikke.Jeg synes den var tøff, men den passet kanskje ikke i sammenhengen. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg likte den heller ikke. Var litt "uklar" og absolutt ikke en bra logo til å trykke opp. Men bare teksten i litt sterkere rød farge kunne kanskje blitt bedre. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Ja det jeg også konkluderte med. Med noen som har noen ideer. For dette får jeg faen ikke til :S Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Som jeg skrev; ..bare teksten i litt sterkere rød farge kunne kanskje blitt bedre. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Men hvis jeg ikke skal lage den slik da? Hva kan jeg lage da? Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hva med å lage det litt rent og enkelt, uten masse filtre og effekter? Hvis det skal være firmalogo bør den vel og kunne egne seg til trykk i svart/hvitt? Lenke til kommentar
Osse Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Fast Link. hmm datafirma , hmm. Logoen du har satt opp forstår jeg klart at han ikke liker. En logo skal være meget enkel, lett å huske. Ser for meg skrifta Fast link, i kursiv, med forlenget strek bakover på F understreket , kanskje dels ommringet av en "ip kabel" med kobling til et punkt, f. eks et trådløst nettverkspunkt, som i så måte kan ligne litt på en trådløs nettverksantenne assosiert med et utropstegn, benytte få farger, med, søren ser det for meg, men gidder ikke starte opp photoshop, og så har jeg heller ikke noen plasser å poste image på. Men glem alt som er glorete, det duger som clan logoer og slikt, ikke for en bedrift. Endret 11. oktober 2005 av Osse Lenke til kommentar
Osse Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Pen god og enkel, alle grunnprinsipp korekt bortsett fra en ting. Databedrift ---- Tannjul, hvor er forbindelsen ? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Databedrift ---- Tannjul, hvor er forbindelsen ? Hva kunne hvert der i stedenfor? Tenkte på ikonet til .dll filer eller noe (Windows XP) Endret 12. oktober 2005 av skate4life Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Lagde en enkel, kjapt og gæli'. Jeg kan lett ordne noen forandringer hvis du vil ha det, slagskygge på skriften f.eks Lenke til kommentar
Osse Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) bror bror, nå er det ikke jeg som skal ha logoen, Fast Link, det er mye et datanavn som henviser til nettverk o.l., i såmåte er en nettverkskabel som jeg så vel egnet til å skae liv i logoen, feilen med den du satte opp er at en logo må ikke ta for mye plass, må ikke gå utenfor skrifta for mye, den skal trossalt trykkes på brevark, visitkort, fakturaer osv. Må kunne se bra ut i både 2 farge og i farger (2 farger er mer utgående, var mer for eldre faksmaskiner) Og en rundstråle Nettverksantten letter modifisert, kan funger som et utrops tegn - ikon. er bare en ide. Endret 12. oktober 2005 av Osse Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Snakker vi minilogo som skal kunne vises på under 1x1 tomme eller noe som skal brukes på en webside? Jeg så hvertfall for meg noe som dette, bare gjort bra: Lenke til kommentar
Osse Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Har bare mine meninger og litt kvalifiserte meninger om en logo. En logo vises mange plasser Web - i farger Fargereklame Brev fakturaer osv. e-post faktura, men som oftes skriver bedriften den ut i gråtoner, logoen må som minstekrav se bra ut både i gråtoner og i farger. Den skal heller ikke være så pragende at den tar bor oppmerksomhet fra produktene på en webside. Men alikevel så iøyenfallende at den huskes. Ofte er det faktisk bae et særtrekk med skriften som er logoen, dette kan iog for seg være bra. Er vel ingen fasit for en god logo, men det er grunnleggende rettningslinjer. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Fint firma det? FatsLikn? Jeg har laget en logo, og dn likte han veldig godt, så det ordnet seg. Endret 12. oktober 2005 av Rxj0n Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Snakker vi minilogo som skal kunne vises på under 1x1 tomme eller noe som skal brukes på en webside? Jeg så hvertfall for meg noe som dette, bare gjort bra: http://home.no/brillegeit/fatslikn.png Hva med rett firmanavn? :!: Da så.. Endret 12. oktober 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå