samye83 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Emnetittelen sier alt. Noen som kan hjelpe meg...? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ram som passer er nok mer avhengig av hovedkortet, ikke cpu... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ja. PC3200 betyr kun at brikken er garantert å kunne kjøre så høyt som DDR400. Brikken kan kjøres på hvilken som helst hastighet under det (og i noen tilfeller også over). Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Fikk en pc av naboen, eneste som var igjen var cpu og hovedkortet. Så satte jeg inn de delene som jeg fant hjemme. Men da fikk jeg ingen respons på skjermen. Ikke engang bios kom opp! Så jeg lurte på om pc3200 ikke passer sammen med hovedkortet. Kan det forårsake helt svart skjerm? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Nei, det skal det ikke. Har du prøvd å resette CMOS? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Nei, har ikke prøvd å restarte cmos. Men har bestilt nytt hovedkort fra msi. Gidder ikke å bruke mer tid på finne ut hva som kan være galt, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå