Goophy Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Grunnen er tilfeldigheter. Endret 11. oktober 2005 av Goophy Lenke til kommentar
may_andrine Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 At Volvo sjelden er involvert i ulykker er kanskje ikke så overraskende. Hvorfor Citroën og Honda havner i flere ulykker enn for eksempel Audi og BMW, kan ingen svare på. Les mer Lenke til kommentar
exs Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 At Volvo sjelden er involvert i ulykker er kanskje ikke så overraskende. Hvorfor Citroën og Honda havner i flere ulykker enn for eksempel Audi og BMW, kan ingen svare på. Les mer der tror jeg du tar rimelig feil.... tror nok at volvo og bmw krasjer mye mer enn de andre nevnte bilene pga av at de er typiske ungdomsbiler Lenke til kommentar
skyline Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 At Volvo sjelden er involvert i ulykker er kanskje ikke så overraskende. Hvorfor Citroën og Honda havner i flere ulykker enn for eksempel Audi og BMW, kan ingen svare på. Les mer der tror jeg du tar rimelig feil.... tror nok at volvo og bmw krasjer mye mer enn de andre nevnte bilene pga av at de er typiske ungdomsbiler 4994926[/snapback] Tja, Volvo kom meget bra ut på denne listen, (minst ulykker) Nissan er også en populær ungdomsbil, denne kom på andre plass på denne listen. Kan det være pga. kjøreegenskaper? Lettkjørthet? Eller er det så enkelt som at Volvo og Nissan sjåfører rett og slett er langt bedre sjåfører enn den gjennomsnittelige BMW og Audi sjåfør? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 At Audi og BMW er ikke så overraskende da det er slått fast i flere forskningsrapporter at disse bilmerker appelerer til mennesker med en aktiv kjørestil, forteller Tore Vaaje. Det som menes er vel at det ikke kommer som en overraskelse at Audi og BMW kommer høyt på listen? Setningen slik den er nå gir ingen mening. -KJ Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg lurer på en liten ting.. Jeg har inntrykk av at bl.a. Audi (rekkefemmere), Mercedes (drosjer) og BMW (kjøres langt av ungdommer til de er helt brukt opp) kjøres veldig mange kilometer før de til slutt kasseres, i forhold til mange andre bilmerker. Jeg har sett mange gamle Opeler (f.eks.) som er klare for dynga med bare 150.000 km på baken. Hvis man da sammenlikner en langkjørt bil (Mercedes-taxi) med en kortkjørt en (gammel-gubbe-til-og-fra-kirken-Hyundai), er det jo ikke rart at bilen som kjører lengst er i flest ulykker. For å få frem poenget mitt: har de i testen bare tatt hensyn til merke (og ikke alder engang), eller har de med kjørelengeden på de ulike merkene? ..det er jo en gammel vits at Lada bare har 4-sifret kilometerteller, fulgt av et blinkende lys med "game over". Som ikke virker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg