jt1 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg skrudde på Pc'n min netttop, og ble overrasket over atlyden ikke fungerte! Jeg fikk riktignok meldingen: Velkommen til veiviseren for funnet maskinvare, når jeg startet. (Installerings vindu) Det Pc'n manglet var: "Lyd kontroller for multimedia". Hva er det for noe rart? Jeg har integrert lydkort i hovedkortet. Hovedkort: V-class 865PE Neo2-V / 848P Neo - V. Er det noen som kan hjelpe en stakkar uten lyd, hadde det vært kjempefint! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Last ned nye drivere. Har skjedd med meg og før, at driverene plutselig sluttet å fungere. Vegard Endret 11. oktober 2005 av vegis Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Hvor er det jeg kan finne nye drivere? Lenke til kommentar
Chaser Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) trur d er denne du mener, ekke så stødi på intel sine greierdriver får håpe d virker edit: husk at d e Realtek ALC Series AC'97 Audio Drivers viss du ikk viste d Endret 11. oktober 2005 av Chaser Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Det var driverene som ikke fungerte! Jeg fant CD'en som fulgte med hovedkortet å fikk installert de derfra. Takk for hjelpen. Endelig lyd igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå