Geita Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Vil det være noen vits i å kjøpe denne RAM'en? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313461&cks=PRL Her er noen svar vedr. RAM: http://www.anandtech.com/memory/showdoc.aspx?i=2560 Og enda litt til.. TechGage sin test av Corsair TWINX2048-3500LLPRO Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 om du velger hiperen eller misten er vel egentlig et fett. misten er noe mer stillegående, men hiperen er langt fra bråkete. dessuten har du den fordelen av at hiperen har et beldig bra kabelsystem. personlig angrer jeg ikke et sekund på at jeg valgte hiperen. Lenke til kommentar
T2 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 om du velger hiperen eller misten er vel egentlig et fett. misten er noe mer stillegående, men hiperen er langt fra bråkete. dessuten har du den fordelen av at hiperen har et beldig bra kabelsystem. personlig angrer jeg ikke et sekund på at jeg valgte hiperen. Et annet problem jeg har med Hiper'en er at kabelsystemet kolliderer med viften som sitter i toppen av Lian-Li kabinettet mitt (PC 61 USB). Pluggene der du fester kablene stikker jo langt utover ATX standarden når det gjelder størrelse på PSU'en. I noen kabinetter kan dette bli et problem. Lenke til kommentar
Kvaster Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Siden du har eit sannsynelgvis støysvakt system med vannkjøling, burde du vel helst kjøpe eit hovedkort med passiv kjøling, f.eks. asus sitt premium kort. Kjøleribba på det kortet er avhengig av luftstrøm fra en CPU-kjøler for å gi god nok kjøling. Asus annbefaler IKKJE å bruke vannkjøling på det kortet PGA det. Hvilket hovedkort bør jeg kjøpe da? jeg skal overklokke og bruke vannkjøling Lenke til kommentar
T2 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Siden du har eit sannsynelgvis støysvakt system med vannkjøling, burde du vel helst kjøpe eit hovedkort med passiv kjøling, f.eks. asus sitt premium kort. Kjøleribba på det kortet er avhengig av luftstrøm fra en CPU-kjøler for å gi god nok kjøling. Asus annbefaler IKKJE å bruke vannkjøling på det kortet PGA det. Hvilket hovedkort bør jeg kjøpe da? jeg skal overklokke og bruke vannkjøling Sett på en liten stillegående vifte som kan blåse på heatpipe kjølefinnene i tillegg til vannkjølingen på CPU'en. Det vil uansett bli bedre enn de bråkete chipset viftene. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hvorfor Raid 5 på din personlige PC? Greit at det er skuddsikkert, men skriveytelsen er nå litt bøg på det. Lenke til kommentar
Lizzard] Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 kjøp heller a8n premium kortet har nesten samme pc som du skal bestille no, corsair ram funker kjempe bra med primium kortet, gainword 7800 gt klokker meget bra:) er en del som har hatt problemer med viften på a8n deluxe versionen, så betal heller 2-300 kr mere for premiumen mvh Lizzard] Lenke til kommentar
T2 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 ' date='12/10/2005 : 08:31'] kjøp heller a8n premium kortet har nesten samme pc som du skal bestille no, corsair ram funker kjempe bra med primium kortet, gainword 7800 gt klokker meget bra:)er en del som har hatt problemer med viften på a8n deluxe versionen, så betal heller 2-300 kr mere for premiumen mvh Lizzard] Hvorfor kjøpe A8N-SLI Premium? Asus A8N32-SLI Deluxe, nForce4 SLI X16 er jo et bedre og nyere kort! Ulempen er at det ikke er tilgjengelig enda. Eneste fordelen jeg ser med A8N-SLI Premium fremfor A8N32-SLI Deluxe er at A8N-SLI Premium har 8 x SATA, mens A8N32-SLI Deluxe bare har 4 + 1. Lenke til kommentar
Geita Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 ,12/10/2005 : 08:31] kjøp heller a8n premium kortet har nesten samme pc som du skal bestille no, corsair ram funker kjempe bra med primium kortet, gainword 7800 gt klokker meget bra:)er en del som har hatt problemer med viften på a8n deluxe versionen, så betal heller 2-300 kr mere for premiumen mvh Lizzard] Hvorfor kjøpe A8N-SLI Premium? Asus A8N32-SLI Deluxe, nForce4 SLI X16 er jo et bedre og nyere kort! Ulempen er at det ikke er tilgjengelig enda. Eneste fordelen jeg ser med A8N-SLI Premium fremfor A8N32-SLI Deluxe er at A8N-SLI Premium har 8 x SATA, mens A8N32-SLI Deluxe bare har 4 + 1. Jeg tror nok at han bare overså 32-tallet i A8N32 SLI Deluxe Det er nok liten tvil om at dette kortet blir suverent. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 om du velger hiperen eller misten er vel egentlig et fett. misten er noe mer stillegående, men hiperen er langt fra bråkete. dessuten har du den fordelen av at hiperen har et beldig bra kabelsystem. personlig angrer jeg ikke et sekund på at jeg valgte hiperen. Et annet problem jeg har med Hiper'en er at kabelsystemet kolliderer med viften som sitter i toppen av Lian-Li kabinettet mitt (PC 61 USB). Pluggene der du fester kablene stikker jo langt utover ATX standarden når det gjelder størrelse på PSU'en. I noen kabinetter kan dette bli et problem. jeg har også det problemet med mitt lian li pc7 scand, men jeg bare dytta vifta og taket på kabinettet litt opp, så smatt de kabelpluggene fint under vifta. var kun snakk om et par millimetere. men man må huske på at man ikke bør sette noe tungt oppå kassa om du velger å gjøre det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå