TheOats Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Leste (skum leste) noe i hjemme pc om at Live abbonomangene skulle oppdateres slik at man ikke trenger kreditkort. Noen som vet noe?? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Etter hva jeg har lest kommer ikke dette før med X360'n, men da skal man kunne kjøpe gamercard som blir noe som kontatkort til mobil. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Hmm, kansje de bare forandrer på navnet ti de Live kodene man får kjøpt og som av og til følger med i spill. Men må man ha visa for at det skal gå? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Kan man bruke mange gratis kort for live samtidig og få en lang periode? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Kan man bruke mange gratis kort for live samtidig og få en lang periode? Slike gratis kort som kommer med spill må man opprette ny konto når man bruker, kjøper man mange årsabbonemang i butikken vil dog disse stacke. (allt om dette står det i Faq'en på xbox sine sider, meste står der egentlig) Live uten kredittkort kommer først med 360, på den konsollen vil også endel basic funksjonalitet i xbox live være gratis. (basert på hva jeg mener å ha lest rundt omkring på nettet) Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Man kan aktivere en 3mnd gratis demokonto, og stacke et årsabonnement oppå den kontoen. Det gjorde jeg, men som sagt, man må først bruke gratiskortet. Det går ikke i omvendt rekkefølge. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Sounds good Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå