Gå til innhold

UPT2002 Screenies

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser forsåvidt veldig bra ut! Men, måle seg med Doom3 er å ta litt hardt i :smile:

Husk at de bildene vi har sett av Doom3 så langt er kun tatt i Medium detail, disse ut2003 bildene du nå ser er maks oppløsning og maks kvalitet!

Doom3 benytter seg av en helt annen motor enn det UT2003 gjør, ut2003 benytter seg fortsatt av teksturbaserte vegger og kanter, noe som gjør det hele litt firkantet, ensforming og kjedelig. Doom 3 benytter seg derimot av modulbasering på alt av objekter og terreng, noe som gir en enorm virkelighetsfølelse over det hele!

Men må også nevnes at Doom 3 fortsatt ligger et år fremover!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-20 13:53, 2Hyper skrev:

Ser forsåvidt veldig bra ut! Men, måle seg med Doom3 er å ta litt hardt i :smile:

Husk at de bildene vi har sett av Doom3 så langt er kun tatt i Medium detail, disse ut2003 bildene du nå ser er maks oppløsning og maks kvalitet!

Doom3 benytter seg av en helt annen motor enn det UT2003 gjør, ut2003 benytter seg fortsatt av teksturbaserte vegger og kanter, noe som gjør det hele litt firkantet, ensforming og kjedelig. Doom 3 benytter seg derimot av modulbasering på alt av objekter og terreng, noe som gir en enorm virkelighetsfølelse over det hele!

Men må også nevnes at Doom 3 fortsatt ligger et år fremover!

ut2003 med maks kvalitet? Den grafikk motoren kan mykje meir enn det dykke har sett.

doom3 er og textur baserte vegger, med noko nytt som kalles materials

Det har og ut2003

Den einaste forskjellen er at doom3 bruker stencil volume lighting (eller kva det heiter igjen) som leverer real time lys med ok kvalitet

Du kan lett få dette til med ut2003 motoren om du skriver om renderen til.

Lenke til kommentar

nei... jeg sammenligner et hvilket som helst bilde jeg kom over... sammenlign hvilket som helst Doom 3 og UT2K3 bilde, Doom 3 ser uansett svært mye bedre ut.

Har selv prøvd den nyeste betaen til ut2k3, og jeg må innrømme at jeg ikke ble noe imponoert... Jeg ble rett og slett skuffa. Grafikken var ikke særlig mye til forbedring fra UT, fysikken var kjedelig og det hele var rett og slett nok et FPS spill uten det store å by på.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-21 09:25, 2Hyper skrev:

nei... jeg sammenligner et hvilket som helst bilde jeg kom over... sammenlign hvilket som helst Doom 3 og UT2K3 bilde, Doom 3 ser uansett svært mye bedre ut.

Har selv prøvd den nyeste betaen til ut2k3, og jeg må innrømme at jeg ikke ble noe imponoert... Jeg ble rett og slett skuffa. Grafikken var ikke særlig mye til forbedring fra UT, fysikken var kjedelig og det hele var rett og slett nok et FPS spill uten det store å by på.

eg blei heller ikkje så imponert, faktisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...