daniel_984 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Er det andre måter å få det til å virke på enn kompabilitetsmodus? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Er det andre måter å få det til å virke på enn kompabilitetsmodus? 5010809[/snapback] Du kan skaffe Virtual PC, dette er en kraftig emulator, den er dyr, men man finner den på diverse torrent-sider. Virtual PC lager en virtuell PC inne i PC-en din, på samme måte som Daemon Tools lager en virtuell CD-ROM-stasjon. Windows, DOS o.l må forøvrig installeres inne i denne virtuelle PC-en, noe som er ulempen med Virtual PC. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hvis du har Nintendo 64 er jo Zelda: Ocarina of Time et mesterverk! Dette er Nintendos desidert beste spill (Synes jeg), og bør prøves. Dette advanture spillet er satt til en verden der det bor mange spennende folkeslag. Du har Alvene, gorgonene, vannofolka (Hva het de igjen), folka i Huryle slottet, Kokiri landsbyen, bondegård folka og de onde ørkenfolkene med Ganondorf som leder. Du får spille som den fryktløse gutten Link, som skal redde denne verdenen fra Ganondorf. Du våkner opp i alveskogen, men du er ingen alv. Så blir du kalt inn til skogets tre og historien fortsetter. Du blir kastet ut i den mest oppslukende, spennende og fasinerende historien noen sinne. Du kommer til å sitte lydløs i stolen når du har rundet dette spillet med tårer i dine øyne. I kid you not! Dette er kanskje en av de spillene som har rørt mitt hjerte mest, om kanskje ikke det eneste. Nintendo skapte dette mesterverket for ikke så alt alt for mange årene siden, og jeg vil fortsatt kunne påstå at det er det beste spillet jeg noen gang har spillt. Folk burde utvilsomt prøve spillet, for jeg tror en del vil bli veldig positivt overasket over hvor bra spillet er. Grafikken er kanskje ikke den helt beste å se på, men jeg synes faktisk at den enda er helt kurrant. Dette spillet var faktisk ganske bra i sin tid, på grafikkfronten. Mere skal jeg ikke si, annet enn at dette er et svært anbefalt spillkjøp. Om du får tak i spillet lenger vet jeg ikke helt. Hadde det ikke vært for at dette spillet er mitt hjertebarn skulle jeg nesten solgt deg min Nintendo 64 inkludert Zelda: Ocarina of Time og tilbehør. Det er mulig at du finner det på ebay, men jeg skal ikke si noe for sikkert. Snorre Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Er det andre måter å få det til å virke på enn kompabilitetsmodus? 5010809[/snapback] Du kan skaffe Virtual PC, dette er en kraftig emulator, den er dyr, men man finner den på diverse torrent-sider. Et mye billigere (gratis) alternativ er Dosbox. Mener LBA 1 fungerer fint via kompatiblitetsmodus, det gjorde i allefall det når jeg prøvde det for en stund tilbake. Genialt spill forresten. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Det var faktisk ikke verre enn en patch. Google bare på "LBA2 XP patch"(hadde lest i et annet forum at det var dette jeg trengte..), og fant den til slutt her.. Vet ikke helt hva det er, men tror patchen ordner slik at det ikke trengs å kjøres i "ordentlige" DOS... Lenke til kommentar
brd Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Zelda-serien. Kanskje Morrowind Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Morrowind med The Elderscrolls-serien er jo tross alt et hardbarka rpg da. Dog med visse advanture-elementer i seg. Spillene er selvfølgelig å anbefale, men de er altså ikke advanture. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg henger meg på Little Big Adventure 1 & 2 jeg også..! Det er litt av et spill... 5008717[/snapback] LBA-spillene er fantastiske! Spesiellt stemning og grafikk hele veien igjennom. Noen som vet hvor man kan få tak i LBA1? Har bare nr. 2. 5010097[/snapback] Kansje på http://www.abandonia.com Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Little Big Adventure 1 og 2! 5006611[/snapback] Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Åssen kan man få LBA2 til å funke i XP? Har klart det en gang før, men denne gangen klarer jeg det bare ikke. Har stilt inn på windows2000 i .exe fila, men vet egentlig ikke hva mer.. Skal jeg stille inn til 256 farger på skjerminnst? 5010726[/snapback] Jeg spiller LBA2 for tiden i XP. Det er mulig du må bruke en uoffisiell patch. Prøv noen av disse Ønsker deg lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå