Tommy0404 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg prøver igjen. Jeg skal kjøpe ny mobil, men er veldig i tvil om hvilken, det som er viktig er kvalitet, et godt kamera (mpixl), mulighet for noen mp3 sanger(helst minnekort) Og også helst 3g. Jeg skal bruke 0-3000 kr med abonnemanget Netcom active talk. Jeg har sett litt på Nokia 6280, n70 og siemens SXG75, i tilleg har jeg sett på Samsung E730. 6280 og SXG75 kommer jo ikke ut før nærmere jul. er disse verdt og vente på? eller finns det vel så gode alternativer i dag? Håper på svar. Tommy Lenke til kommentar
iCar Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg prøver igjen. Jeg skal kjøpe ny mobil, men er veldig i tvil om hvilken, det som er viktig er kvalitet, et godt kamera (mpixl), mulighet for noen mp3 sanger(helst minnekort) Og også helst 3g. Jeg skal bruke 0-3000 kr med abonnemanget Netcom active talk. Jeg har sett litt på Nokia 6280, n70 og siemens SXG75, i tilleg har jeg sett på Samsung E730. 6280 og SXG75 kommer jo ikke ut før nærmere jul. er disse verdt og vente på? eller finns det vel så gode alternativer i dag? Håper på svar. Tommy Samsung Z500 har også 3g, mulighet for minne osv.. men kun 1.3 mpx kamera. Sett på den? Lenke til kommentar
Tommy0404 Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Ja jeg har sett på den, men kan lese flere steder at lydkvaliteten er elendig på samtaler. Hvis dette stemmer er den jo ikke særlig aktuell.... Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ja jeg har sett på den, men kan lese flere steder at lydkvaliteten er elendig på samtaler. Hvis dette stemmer er den jo ikke særlig aktuell.... Dersom det er dette som er ankepunktet ditt mot mobilen så bør du ikke bekymre deg så veldig. Jeg har prøvd denne ved flere anledninger, og har ikke merket noe som helst til dårlig lydkvalitet på samtaler. Det er selvsagt spørs hvor kresen man er, og hvor godt trent øre man har, men dersom poenget er å høre klart og tydelig hva som blir sagt av din samtalepartner, så er det ingen grunn til å være engstelig. Jeg hører ikke noen spesiell forskjell på denne og på min egen W800 i hvert fall, eller på Nokia 6600'en jeg hadde før den, for den saks skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå