Raastadboy Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 hei. jeg har en sony e z1010 jeg skal selge?? hva burde jeg ta for den mobilen? Den er sperra fordi den er svensk?? hva syns dere er en fin pris:? hilsen henrik Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Hva kjøpte du den for? Hvor lenge siden ? hva har du av utstyr, eske brukerveil. osv osv.... edit: leif Endret 11. oktober 2005 av TheGizmo Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Har bare lader til den og jeg fikk den av en kamerat som skyldte meg penger . men ejg har ikke brukt for den da så jeg selger den edit: leif Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 1) Tråder som spør om salgspris fungerer som salgsannonse og er derfor ikke tillat. Sjekk buktmarked.amobil.no, qxl.no osv. for hjelp til det. 2) Elendig bruk av emnefeltet. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg