Dinsdale Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Når games.no startet opp igjen lagde jeg en post her, finner den ikke nå. Nå ser det ut som at de igjen legger ned. Forumet derimot vil bestå. Som siden nå forteller ser de etter folk som kan drive domenet, så der finnes en mulighet for å skape en verdig konkurrent til gamer.no. Litt vedmodig nesten... Endret 11. oktober 2005 av Dinsdale Lenke til kommentar
huf Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg syns ikke at games.no kan kalles en konkurrent til gamer.no. Gamer overgår games på alle områder etter min mening. Dette måtte jo bare komme. Det har jo bare vært gamle news og annet tøv på den siden den siste tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Har alltid synes at Gamer.no fremstod som mye mer seriøs enn Games.no, mye pga. at Gamer.no har et veldig mye mer stilreint design enn hva Gamer.no har/hadde. Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Misvisende navn syns jeg hvis dette skulle være ett norskt community, så er ikke interresert Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Vel, sånn går det når du ikke klarer å levere sakene. Gamer.no, klarer dette uten problemer. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Konkurranse er jo bare bra det. Men tviler sterkt på at jeg kommer til å velge games før gamer. Det var en stund jeg sjekket ut games, men likte aldri den siden noe spesielt. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ikke så veldig trist for min del, Gamer.no er bedre. Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Skulle sagt det samme før denne forum "oppgraderingen" . Ikke bare er forumet en del styggere men så er ytelsen betraktelig dårlig. Annen ting som irriterer meg er moderatorer som flytter på poster og viser 0 energi på å lese igjen ting. De bare gjør jobben sin og gir blaffen i oss postere. Gamer.no tar seg selv altfor høytidlig og håper noen lager ett community laget av folk som liker community. Lenke til kommentar
brd Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Gamer.no er Norges beste Spillside. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Skulle sagt det samme før denne forum "oppgraderingen" . Ikke bare er forumet en del styggere men så er ytelsen betraktelig dårlig. 5002738[/snapback] Hvordan det ser ut er vel en smakssak. Ytelsesproblemene var bare i starten. Nå går det minst like bra som før, om ikke bedre (hos meg iallefall). Annen ting som irriterer meg er moderatorer som flytter på poster og viser 0 energi på å lese igjen ting. De bare gjør jobben sin og gir blaffen i oss postere. Eller brukere som viser 0 energi på å lese forumreglene? Gamer.no tar seg selv altfor høytidlig og håper noen lager ett community laget av folk som liker community. Endret 14. oktober 2005 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå