raysv Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hei, bare lurte på om det er noen her som har noen erfaring med scannerene på multifunksjons maskinene som selges, for. eks Canon MP800. Er scannerne her gode, eller bør man drite i multifunksjonsmaskin og gå for en frittstående flatbed scanner istede? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hva skal du scanne, hvor ofte og hva skal det du scanner brukes til? AKIRA Lenke til kommentar
raysv Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Planen er å begynne å få scannet inn bildene som nå sitter i fotoalbumet En del fra papirkopiene, og en del fra film for arkivering. Endret 11. oktober 2005 av warelf Lenke til kommentar
Burkersen Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Har prøvd et par scannere med multifunksjon. (HP psc 2200 i skrivende stund) Disse fungerer akkurat som alle andre scannere + at du har muligheten til å kopiere både farger og i svart hvitt. Etter å ha prøvd alle tre mulighetene med separat skriver, skanner og kombinert vil jeg si at det er forferdelig kjekt med en kombi sak hvis du har plass til det. Endret 11. oktober 2005 av Burkersen Lenke til kommentar
pleiadene Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Hei!vil anbefale på det sterkeste å kjøpe en Epson rx 700,den er veldig bra,du kan se selv på tekniske spesifikasjoner,at scanneren er veldig bra,har selv rx 600 og den er meget bra!vurderer å bytte til en rx 700.jeg har også en canon canonscan 8400 f,(alså en flatbed)så jeg kan trygt si at multifunksjons maskinen min ,altså rx 600 gjør like god jobb om ikke bedre! Endret 11. oktober 2005 av pleiadene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå