SnowDOG_ Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Hallais!! Eg har brukt zonealarm i snart 2 år og da eg fikk bredbånd fra nextgentel for 6mnd siden lurer eg på om det er vitsi å kjøre zonealarm når eg allerede har innebygd firewall på routeren. og hvis eg fjerner zonealarm vil det gå en smule raskere å laste???? Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Quote: Den 2002-08-20 00:42, SnowDOG_ skrev:Hallais!! Eg har brukt zonealarm i snart 2 år og da eg fikk bredbånd fra nextgentel for 6mnd siden lurer eg på om det er vitsi å kjøre zonealarm når eg allerede har innebygd firewall på routeren. og hvis eg fjerner zonealarm vil det gå en smule raskere å laste???? Det kommer ann på om du velger å stole på firewallen i (netopia??)routeren. Det vil ikke gå raskere å laste ned filer fra nettet om du fjerner zonealarm, men du får muligens litt mindre latency. Om du er fortrolig med zonealarm og stoler på den kan du jo vurdere å slå av firewallen i routeren. Info finner du her: NGT - Kunnskapsdatabase Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Firewallen i netopia saken er ikke mye å skryte av, jeg ville ha disabla den og brukt zonealarm istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå