Reerock Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Heisan.. Jeg har: AMD64 4000+ Med vann kjøling fra Thermaltake 2x1024 patriot DDR ram + 2x512mb Twinmos Gigabyte bunndle med K8NXP-SLI hovedkort og Grafikkort 3D1(Dual GPU) WSD Raptor disk 37GB Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Trivelig. Hva jeg har kan du lese i signaturen min Lenke til kommentar
Reerock Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 hehe litt kjapp på enter tasten de... Det jeg lurer på er om jeg skal gå for en oppgradering av Cpu med dobbel kjerne eller om jeg skal gå for nytt skjermkort. Er ikke helt fornøyd med Dual 6600GT. Så jeg er jo inntresert i 7800gtx i stede. Jeg skal ligge på maks 5000.- skulle jo få ett BRA grafikk kort for det Jeg har ikke overklokket noen ting.. og tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller. Så jeg ønsker også å få litt mere krutt i maskinen.. så jeg er usikker på AMDs X2 eller FX57.. den siste er jo relativt dyr, så kansje X2 på 2,4 Ghz og 2mb cache kunne veie opp.. Håper på respons TMA Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Ok da. Tilgir deg. Hvis du tenker på mest eyecandy for pengene bør du absolutt kjøpe et nytt skjermkort. Du får jo 7800gtx på mpx for 3800,- nå. De resterenede pengene kan du jo kanskje bruke på en ny harddisk eller noe Edit: Vet ikke hvordan timingsen på den rammen din (patriot/twinmos) er, men du vet vel at all ram blir like dårlig som den dårligste rambrikken i hovedkortet? Endret 11. oktober 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
Reerock Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 okey.. takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå