Gå til innhold

FRUSTRERT! Windows/Office Update HETS!

iAlex

Anbefalte innlegg

Hastigheter.

Jeg må bare blåse ut. Tiden jeg bruker på å laste ned en oppdatering fra microsoft kan jeg bruke på å hetse microsoft når det tar så lang tid som det her.. Det tar FEM MINUTTER å laste ned en oppdatering på 3 mb til office (8,36 kb per sekund!), det tar noe så sinnsykt mye lenger tid å laste ned .net service pack på norsk.

Jeg oppfordrer alle til å sende en epost til Microsoft med teksten.:

"Jeg kan legge inn OpenOffice.org på fire maskiner på tiden det tar å laste ned en oppdatering på 3 megabyte til Office 2003 fra dere".

Kan ikke programmer.no f.eks ta en test. Hvor lang tid tar det faktisk å oppdatere etter installasjon. Jeg mener. Når jeg oppdaterer min Linux maskin her så sitter jeg å laster ned med en hastighet på litt over 500 kb per sekund, men når jeg sitter med windows så er ikke hastigheten i nærheten.

Tenk at hastigheten på det som er gratis er høyere enn det du betaler så utrolig mye for. Hva er det en betaler for egentlig? Herregud!! Kan tenke meg hva dem sitter hos seg å tenker.. "Kundeservice, nei. Det er fremmed for oss på Microsoft! Give us all your money and go away!".

Endret av wabble
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror du har vært uheldig med tidspunktet du oppdaterte. Har aldri brukt mer enn noen sekuneder pr. oppdatering for windows og office.

Åja?

Vet ikke ang office 2003, første gang jeg legger det inn engang.

MEN, .net framework eller oppdateringen som er norsk merket versjon 1.1 fra windows update går svinetregt uansett hvilken maskin det er fra etter hva jeg har erfart.

Jeg har lagt inn windows så mange ganger på mange maskiner. Måtte bare få det ut av systemet nå.

Hvis windows update er en tjeneste som er en del av pakka du betaler for får du sørenmeg få noe igjen for pengene også, mener nå jeg. De har da nok av penger til å kjøpe linje for så dette her er bare tull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...