kapteinkaos Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 W3V : Fin størrelse, god CPU, bra HD, fin skjerm, OK skjermkort etc. etc. M6Va: Litt større/tyngre, mye "pulver" i både CPU og GPU, bra HD, fin skjerm etc. etc. Tenkte å kvitte meg med min stasjonære AMD 2500+ til fordel for en notebook. Jeg bruker PC til altmulig rart (Photoshop, litt CAD, kjører MYSQL server, spiller en sjelden gang, konvertere musikk, se film etc.). Noen som kan legge en vekt i en av skålene for meg?? Lenke til kommentar
purolatino Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Er det ikkje samme skjermkort i disse to?, vil anbefalle W3V, har den selv og er MEGET FORNØYD med den! Ser det er et bedre skjermkort på den andre, men tror nok at W3V vil funke bra til det du trenger, du må vel bare bestemme deg for om du vil gå ned minimalt i ytelse til fordel for en mer ultraportabel PC! Tror nok ikkje du kommer til å angre på å kjøpe en W3V! Endret 11. oktober 2005 av purolatino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå