Spirre Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 ja da har lian li tydeligvis bestemt seg for å skille seg ut med jubeleumskassa de har laga http://www.lian-li.com/Product/Chassis/M_M_PC-777.htm den ligger under innkommende på microplex også personlig synes jeg den faktisk så ganske tøff ut. er redd for at det blirr litt trangt om plassen inni der, men det er vel det siste du tenker på når du kjøper en kasse med dette utseende Lenke til kommentar
Innos Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 YAY! Nå ahr vi bare 10 poster om dette kabinettet. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Dette er en kabinett jeg gjerne kunne hatt, men til en pris av 3000,- blir det litt ned prioritert. Ville gitt det 10, men siden prisen er så høy, blir det 9. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Har vert poster ang det kabinettet tidligere og Microplex har det vel allerede på lager . Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Har vert poster ang det kabinettet tidligere og Microplex har det vel allerede på lager . Har søkt nå, men fant ikke flere tråden om dette kabinettet. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Link Her har du en da.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 LinkHer har du en da.. Ahh, søkte på PC770 istedenfor PC-770. Tusen takk Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 fins en hau med tråder om dette.. men sier min mening med en gang: DRIT STYGT , selv om det er praktisk og bra ville ikke jeg hatt det for 5 flate ørde.. i hvertfall ikke når prisen ligger på 3000kr..! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 jada jeg har fått med meg at det var laga tråder om dette før. my bad! anyway, jeg likte det, tøft at de gikk så langt med en jubeleumsutgave, stdede for å bare modifisere et av de kabinettene de allerede har. dette er jo sansynligvis en engangsprodusering. har mine tvil om at det vil selge noe bra. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg ville sagt at det var ikke det peneste kabinettet jeg har sett, men Hadde jeg fått det, ville jeg tatt det! Men ikke betalt 3k for det... Skal du ha dette kabinettet ell? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Siden alle etterhvert er enige om at dette kabinettet har vært oppe i andre tråder kan denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg