karinaas Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Kok vann med SMS Om du synes det er bortkastet tid å gå på kjøkkenet for å koke vann så se her. Nå kan du sende en SMS til vannkokeren din og be den om å skru seg på. Les artikkelen her Lenke til kommentar
pertm Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Sikkert fint den, men det kan ikke fylles opp med vann via SMS også da. Hjelper jo lite om du kan skru den på uten vann. Det blir ikke mye varm drikke av det. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Vi venter spent på den første SMS-kranen! Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 De som har lagd denne har i allefall hatt mye bortkastet tid... Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 åpner for en ny type tullemeldinger ihvertfall. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Og målet er at du ein dag skal kunne ligge i senga 24\7? Som pertm så fint forklarer det, du må likevel fylle den med vatn. Neste blir vel at du kan skru på ei plate eller komfyren, men igjen, kva hjelper det utan noko på plata eller inni komfyren? Synest ærlig talt at dei burde brukt midlane på andre ting som faktisk har ein nytteverdi. Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det der er nok den smarteste oppfinnelsen siden telefonen... En innretning som om få år kommer til å befinne seg i de fleste norske hjem. Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 om man fyller vann før man drar hjemmefra kan man jo sette på koking på vei hjem Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Dette kan eg allerede Men eg sender melding til serveren min(som styrer alt elektrisk), og ikke rett til vannkokeren. Dessuten bruker eg det kun i motsatt retning, eg sender melding for å sørge for at den er av, når eg er usikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg