RBW Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Tyan kommer nå med et nytt hovedkort for dobbelkjerneprosessorer, basert på sokkel 939. Les mer Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det har 3 nettverkskontrollere og integrert grafikk over PCI - ellers var det ikke så mye ekstra på dette akkurat. Ser ikke helt målgruppen annet enn til folk som har behov for 3 nettverk og/ eller holder seg til Tyan. Har heller ingen PCIe x4-slott som jeg ville ha forventet på et kort som dette... Lenke til kommentar
kvase Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 alle nye Hoved kort gjeldene AMD eller INTEL er velkomen for avanserte arbeidstasjoner og servere,det er jo herfra alle dem andre korta fremmover blir bygd rundt også enkle hovedkort versoner sier bare en ting detta ser ut som går i riktig rettning, (mulig skriveleifer) Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Det har nok meir fokusert på stabilitet enn vanlege 939 hovedkort, tenker eg... Endret 11. oktober 2005 av jon-t Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 hva er dingsen mellom PCI-e sporene? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Kortet virket stusselig. Det ser jo nærmest ut som et ribbet Nforce4 SLI-kort som samtidig har fått en kjedelig farge på alt. Ikke at fargen betyr noe, men det koster jo heller ikke noe for produsenten å bruke. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 hva er dingsen mellom PCI-e sporene? SLI/Non-sli selector. Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Noen som vet om det bruker nf4-sli eller nf4-pro (2200) chipsetet? Er litt forskjell på dem, 2200 kan også kjøre sli nemlig. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 tror de bruker vanelig sli da jeg mener og huske at 2200 tregnte en eksta chip for og få sli (pluss litt andre godsaker). Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Skjønner ikke hvorfor de kommer med SLI på slike kort, det er jo egentlig ikke egnet for spillere, noe som SLi er regnet for. Jeg mener at det burde være En pcie 16x og en 4x port, det hadde vert en god del bedre Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Skjønner ikke hvorfor de kommer med SLI på slike kort, det er jo egentlig ikke egnet for spillere, noe som SLi er regnet for. Er SLI kun beregnet for spill? Hva med arbeidsstasjoner for DAC/CAD/GIS/Photoshop/Maya ol., har disse ingen bruk for SLI? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå