Gå til innhold

Beste mus&musematte til CS

Anbefalte innlegg

Hvis du skal ha skikkelig god aim på CS, hva skal du ha da av mus og musematte?

Spillmus og spillmusematte.....

Er det mye forkjell på spilleopplevelsen?

Jeg har bare ei vanlig optisk DELL mus og bruker bare bordet som musematte liksom...

Takker for svar :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette med mus og musmatter er strengt tatt veldig smak&behag, men uansett hva du kjøper av gamer-mus, om det skulle være MS, Logitech eller Razer så blir du ikke skuffa. En gamer-matte for musa bør være stor - ellers er de vel like samtlige av dem.

Men et godt tips er å hacke usb-porten så den kjører 250/500Mhz istedenfor 125, det vil du også merke ganske bra.

Lenke til kommentar

Jeg trenger også en ny mus. Ettersom den gamle "trådløse" fra Clas Ohlson gikk dukken. Og jeg sitter nå med en standard Microsoft mus, med rulleball.

Jeg leitet, og fant en Razor Copperhead. Er det noen som har noe dårlig å si om denne? Eller er den et godt valg?

Er den vond å holde i etter lengre tid? Glipper taket? Kan man ofte finne seg i en situsjon rett foran motstanderen med usp eller colt og trykke på feil knapp?

edit: dårlig

Hva med G5 fra Logitec? Er den bedre?

Endret av Indian Ink
Lenke til kommentar

Er nok mye smak og behag dette, men jeg kjører med razor diamonback og icemat 2nd edition, og er mer enn fornøyd med dette. Sør for å ha mus med tråd i og stor musmatte, så er vel resten opp til hver enkelt. Kan være greit å ha en del knapper, som man kan programmere på musa da. :)

Lenke til kommentar

Men G5 har bare en tommelknapp - den holder jeg meg langt unna uansett hvor presis den måtte være. Bruker logitech 510 nå - den fungerer utmerket og jeg merker strengt tatt ikkenoe forskjell på den og 518 de gangene jeg tester den hos venner. Dersom valget står mellom 518 og G5 så kan umulig G5 være så utrolig mye mer presis at det rettferdigjør mangel av den ene tommelknappen!

..men det er min mening.

Lenke til kommentar
Men G5 har bare en tommelknapp - den holder jeg meg langt unna uansett hvor presis den måtte være. Bruker logitech 510 nå - den fungerer utmerket og jeg merker strengt tatt ikkenoe forskjell på den og 518 de gangene jeg tester den hos venner. Dersom valget står mellom 518 og G5 så kan umulig G5 være så utrolig mye mer presis at det rettferdigjør mangel av den ene tommelknappen!

..men det er min mening.

Enig der.. Er nesten avhengi av de tommel knappene.. Har selv en Razer Diamondback magma. (To tommel knapper og to på den andre siden)

:!:

Arbeidet går lettere i windows (Og linux da)

Greit og ha på spill.. Feks.: Dukke,legge seg ned..

Lenke til kommentar

Den diskusjonen om de forskjellige musene og musemattene kan vare evig. Det er bare smak og behag som bestemmer dette egentlig.

Gå til en butikk som har varen(e) inne og prøv dem ut.

Eller gå til en venn. ;)

Det er nok det som fungerer best.

Lenke til kommentar
Dette med mus og musmatter er strengt tatt veldig smak&behag, men uansett hva du kjøper av gamer-mus, om det skulle være MS, Logitech eller Razer så blir du ikke skuffa. En gamer-matte for musa bør være stor - ellers er de vel like samtlige av dem.

Men et godt tips er å hacke usb-porten så den kjører 250/500Mhz istedenfor 125, det vil du også merke ganske bra.

Hvordan "hacker" man usb porten? :ermm:

Lenke til kommentar

Diamonback er fortsatt en konge mus, men G5 er den beste musen på markedet nå synes jeg. Men hvis du ikke har så alt for mye penger, kjøp en MX510/MX518 (MX510 er mye bedre å holde i synes jeg!) Som musematte har jeg Steelpad ¤s, men kameratene mine sier at det kommer en liten "skrapelyd" av den, noe jeg ikke lgger merke til :p Men skulle jeg kjøpt en ny helt grei musematte nå, ville jeg kjøpt Steelpad S&S, berre lekkert! :)

/2bb1

EDIT: Godt spørsmål... Hvordan hacker man en usb-port? :p Nå har du å svare ;)

Endret av 260202
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...