Fidelio Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Har en lcd-skjerm med analog D-Sub/VGA tilkobling. Finnes det en kabel eller overgang jeg kan bruke for å koble denne til en laptop med s-video eller vanlig kompositt ut? Trenger sårt tips Endret 11. oktober 2005 av Fidelio Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Nei, overgang er ikke mulig. Det finnes derimot enheter som tar video inn og har tilkobling til VGA monitor. F.eks denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=119282&view=detailed Men har du ikke VGA ut på din laptop? Endret 11. oktober 2005 av hårek Lenke til kommentar
Fidelio Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Men har du ikke VGA ut på din laptop? Nei, det er en mac - har bare kompositt og s-video. Lurer på om jeg skal bytte skjermen og gå for en med s-video inn isteden.. Tenkte på denne: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=36479 Kan imidlertid ikke finne noe spes om den på nettet - virker litt "luguber"? Noen som mener noe om den? Endret 11. oktober 2005 av Fidelio Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Denne fra Lik-Sang bestilte jeg. Den har composite og S-Video inngang og fungerer på CRT og LCD-skjermer. Prisen kom på rett rundt 500,- om jeg ikke husker feil, med frakt og moms. Jeg bruker den til PS2, men den skal fungere med alt annet utstyr som bruker PAL og NTSC (videospillere, dvd-spillere, etc). Den har heller ikke tuner (som den Trusten har). Husk at bildekvaliteten vil bli totalt crap i forhold til om du hadde hatt VGA-ut rett til monitoren! Endret 11. oktober 2005 av sedsberg Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hva skal du bruke det til? Hvis det er film eller spill så går det vel, men hvis det er vanlig databruk så blir det for dårlig å bruke s-video. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ja det vil bli bedre å bruke skjermen på den bærbare hvis det er snakk om programmer, surfing, skriving etc. etc. Lenke til kommentar
Fidelio Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Hadde primært tenkt å kunne koble den til laptopen for å se film, blir litt slitsomt med viftene på den stasjonære i bakgrunnen da. Men det går vel bra, orker ikke bytte skjermen når alternativet er en jeg ikke vet noe om. Thx for hjelp:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå