Term Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Hei, er på vei til å oppgradere HK'et igjen...... lager meg en "design" maskin, og skal helt ha mest i svart. så jeg lurte på om noen av dere har noen erfaringer med dette hovedkortet. SY-KT333 DRAGON ULTRA (soyo) Jeg vet jo at soyo bruker å ha gode hovedkort, og featurene til dette er heller ikke værst, så jeg lurer på om noen har fått testet dette? Det ser temmelig imponerende ut da. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Det er sikkert et helt greit kort det. Har ikke sett noen skrive noe vondt om det. Hvordan ser denne "desgin" maskinen din ut da? Vanlig beige burk med svarte deler inni? :razz: Lenke til kommentar
kim2004 Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 yepp veldig bra også sparer du jo penger (trenger ikke å kjøpe lydkort/nettverkskort) mitt kort er satt opp med en xp2100, alpha kjøler wd 80gb 8mb cache disker i raid 0, pow gf4ti200 Lenke til kommentar
krenshar Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Velg hva som helst - farg det! Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 ____________________________________________________ Krenshar: "Velg hva som helst - farg det! ____________________________________________________ så absolutt enig , bruk sprit tusj eller lit hårfarge fra "hamar marte'n " LOZER :smile: Lenke til kommentar
Term Skrevet 21. august 2002 Forfatter Del Skrevet 21. august 2002 har funnet ut at jeg skal kjøpe et helt svart kabinett som kommer etterhvert til microplex. (lepont) det koster omentrent 2000. skal få tak i et abit siluro 4400 (men ikke så mange som selger det). vidre en svart strømforsyning (lepont) har allerede svarte ata kabler, og prosessorvifte og disse ble oppgradert for en uke siden. eneste minuset er RAM'en, men mulig jeg finner frem sprit tusjen :razz: hehe takk for svarene Lenke til kommentar
slakken Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Tomshardware har en test av det nevnte hovedkort, sammen med 17 andre 333-kort. Sjekk der. Det ligger i tetsjiktet i den testen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå