akkar1 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Har kjøpt meg et ZYNET kabinett å en 160 wd disk , men har problemer med å finne disken i eksplorer . Har klart å formatere disken med å sette den inn i min stasjonære maskin , men dette oxo etter mye krøll . Måtte bruke pm8 for i det hele tatt få disken opp i eksplorer . Disken vises i maskinvare profilen men ikke i eksplorer . Men dette er nu i orden . Noen som har noen tips om hva jeg må gjøre for å få disken opp i ZYNET kabinettet (ekstern harddisk kabinett ) Disken står som master i ZYNET kabinetet Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Du har jo en harddsik i PC`en som kjører Windows (denne må være på satt på "Master"), med mindre du har en S-ATA disk, som Windows kjører på. Den disken i det ZYNET kabinettet du har det i, har du sjekket at alle kontaktene er koblet skikelig i til disken, samt at du har slått på strømbryteren på kabinettet og at disken står i "Slave" modus. Skal fungere, har selv en ekstern harddsik i et eksternt kabinett, og det funker. Lenke til kommentar
akkar1 Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 skal nu prøve å bytte til slave så får vi se :-) Men har hatt en samsung disk i kabinettet før å den sto som master . Lenke til kommentar
akkar1 Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Tusen takk for tipset flyttet jumperen til slave , å vips var disken oppe å går :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå