Muggkaare Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 må bruke disk manager for å få bruke hele disken at bruttern...det er en samsung spinpoint p120 200GB...fikk først bare 30 GB, så jeg flasha biosen. nå har disken 50 GB. på samsung står det at du kan bruke disk manager, men verken han eller jeg har floppydrive... går det ikke ann å få ut filene som egentlig skal på disketten og legge de på cd, og starte opp ifra den isteden på en måte? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 hm... hvor kommer denne floppyen inn i bildet? skal du ikke administrere disken via disk manager? trenger vel ikke floppy til dét? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 må lage en disk og starte opp med den...den skulle vistnok fikse no på det, ifølge samsung websiden... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 forresten...med disk manager mener jeg et program av samsung... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå