Qwseyvnd Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hei, jeg har 2 spørsmål! asus lovet at den skule være 2.6 kilo, men den er faktisk 3 kilo uten ledninger, strømadapter, bag :s hvorfor veier den mer enn reklamen skulle si? Har den virkelig Ir? jeg prøvde på min Sony Ericsson T630, har også BT, men tester Ir, ser ut som den ikke har, sjekket asus sin webside og der står den skal ha. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 har ikke veid den jeg, men.. ir'en er ved mmc/sd osv.. sloten... Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Har du prøvd å veie uten batteri? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Angående IR så er det lett å se om den har eller ikke: skal være en blak og mørk gjennomsiktig flate på ca 1 x 0,5 cm et sted, akkurat som det bruker å være på mobilen... Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 ja, jeg har den, men den mottar ikke mobilet ? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg testet på min M6Va og der fungerte IR-porten fint. Dette er kanskje et dumt spørsmål men har du husket å aktivere IR på telefonen? En ting du kan gjøre er å sjekke Enhetsbehandling i Windows, der er det et eget punkt for Infrarød port med info om IR porten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå