fAight Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Zyxel Router Prestige 304 BroadBand Access Sharing Router m. 4-port switch -fås på Komplett.no for kr 920,- Noen som har erfaringer med denne? På forhånd takk for svar :smile: Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Håper du ikke har planer om å bruke denne istedet for ADSL modemet ditt du "fikk" av Telenor? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 nei, nei, nei, skal bruke denne så jeg kan dele adsl linja mi med fadern'. trenger en router da. kobler min og fadern sin pc til routern (innebygd 4 portsswitch), deretter ADSL modemet. Må fortsatt ha modemet for å koble meg opp.... Lenke til kommentar
steinih Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Tipper han har tenkt til å dele linja mellom flere maskiner jeg /steinih :smile: ridgea kom meg litt i forkjøpet! _________________ [ Denne Melding var redigert av: steinih på 2002-08-20 00:29 ] Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Les denne guiden: http://www.hardware.no/guider/dele_interne...nett/index.html Selv har vi bare 2 PC´er koblet til ADSL linja her, bruker tilsammen 3 nettverskort og noen meter kabel mellom rommene. Enkelt å sette opp og fungerer fett. Lenke til kommentar
C-Hill Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Dele Tele(h/n)or ADSL... Bruker selv denne: http://www.dlink.no/products/details.asp?Nr=151 Enkel, kjapp og veldig stabil.. I tillegg får du trådløst nett i huset. *anbefales* Lenke til kommentar
fAight Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 hidden: sikkert grei, men jeg vil ikke ha den ulempen at den ene maskinen må stå på for at den andre skal kunne koble seg opp på nettet, derfor er jeg ute etter en router Lenke til kommentar
fAight Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 ok, nå har jeg kjøpt den, og må si at den er veldig bra til den prisen, kr 920,- ANBEFALES på det STERKESTE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå