FaBiCon Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Hei jeg skal lakkere kabinettet mitt med flammer og skulle hatt sånn teip som på denne linken. noen som veit om en butikk hvor jeg får tak i dette i Norge? http://multimedia.mmm.com/mws/mediawebserv...Pooose7_rOOOOm- Har vert på Clas Ohlson-Jernia-Thorsov-biltema Skal på Flügger seinere i dag.. Endret 11. oktober 2005 av FaBiCon Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Såpass tynn teip har jeg faktisk sett på Jernia. Du får bare fortsette å leite! Varierer vel litt fra butikk til butikk. Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 oki. hvem Jernia var du på ? var i ski og der hadde de ikke. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 oki. hvem Jernia var du på ? var i ski og der hadde de ikke. 4988057[/snapback] HVEM Jernia? WTF??! Uansett, fikk du tak i? vis ikke kan du jo bare ta med bilde i butikken og vise. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 De fleste butikker som selger maling og pensler/ruller selger også maskeringstape i forskjellige formater. Lenke til kommentar
Jawohl Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) biltema clas ohlson det heter maskerings tape Endret 18. oktober 2005 av Jawohl Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg