orelse4054 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hei Som i topic lurer jeg på hvordan jeg kan starte i safemode når jeg bruker windows XP service pack 2. Jeg ble fortalt at jeg skulle trykke F8 mange ganger før XP hadde startet, jeg trykte F8 fra første signal på skjerm til innloggings menyen, men Xp startet bare i normal modus, noen som vet hva jeg gjorde feil? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Du var ikke ivrig nok, trykk F8 fra maskinen booter, til XP boot menyen dukker opp. Lenke til kommentar
Burkersen Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hvis du bruker trådløst tastatur, kan det være mulig at F8 ikke fungerer før windows har bootet. Prøv og trykke "delete" når du starter maskinen på nytt og se om du kommer inn i BIOS. Men ikke gjør noe der inne hvis du ikke vet hva du gjør. :-) Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Prøv dette. Kjør -> skriv msconfig -> boot.ini -> huk av /SAFEBOOT Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 start maskinen. Skru av maskinen (dra ut kabelen ellerno) når windows xp loader... så skrur du på pcen igjen. Da får du sikkermodus som et valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå