uwscsi Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hei! Jeg har to stk systemdisker tilkoblet via USB 2.0 Jeg ønsker å lage en kopi av den ene til den andre. Diskene er identiske. Er det noen som kan anbefale et program som kan klare dette. Jeg har forsøkt Ghost 2003, men klarer ikke å gjennomføre operasjonen fordi disse diskene ikke blir funnet i DOS. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Når du lager en Ghost 2003 boot disk så må du klikke av for "USB support". Hvis du bare bruker en vanlig DOS floppy så blir Ghost2003 ganske begrenset. Har ikke brukte USB disker på Ghost selv, men antar det burde gå. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Fungerer helt fint med ghost når du har aktivert usb-støtte på disketten/cd'n, vertfall takler Ghost8(bedrift verson av ghost2003) dette fint. Lenke til kommentar
uwscsi Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 hmmm... det er jo nettopp det jeg gjør... aktiviserer støtte for USB... Meldingen som kommer ved oppstart er: "No devices found" Lenke til kommentar
NtX Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg mener at Bios'en din må støtte USB på en måte at den blir funnet på lik linje med andre faste lagringsmedier som Pata og Sata disker. Du må kanskje ha den siste bios versjonen inne for å løse problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå