Nitrius Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Har en oppgave på skolen, der vi skal lage en collage. Da hadde jeg tenkt å sette sammen noe med hitler. Der han sto nærme og så mot en haug av folk i bakgrunnen som helt et nazi flagg med et kryss over, noe sånt. Men uansett det jeg er ute, har med dette bilde å gjøre: http://www.towson.edu/heartfield/images/Ad...he_Superman.jpg Lurer på om det er mulig å snu hitler i det bilde der? slik at vi vil se ryggen hans og at han titter opp mot venstre hjørne, men jeg vil også at den effekten at vi kan se igjennom fortatt er ed på bilde, slik at vi ser nazi merke igjennom ryggen, vis dere fortstår. Vis dette er uklart hva jeg prøver å si så si ifra skal prøve å forklare meg bedre da. Så vis dette er mulig å gjøre, hvordan gjøres det? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Ingen? Hadde vært veldig fint om none kunne fortalt meg om dette er mulig eller ikke... Er nemlig et prosjekt arebeid som jeg driver med på skolen nå, og vis det jeg lurer på ikke går må jeg gjøre om litt på hvordan jeg hadde tenkt at det skulle bli. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hvilket program skal du bruke? Skal du snu hodet hans må du nok bruke frihånd.. Evt kan du se om du finner et annen bilde som du kan "låne" litt av et bakhode fra.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Photoshop, det er det eneste bilderedigerings programmet vi har her på skolen. Så det er rett og slett umulig å snu selve personen ved hjelp av photoshop? Men som du sa kan jeg prøve det med å "låne" et bakhode av en annen ja. Takk for svar værtfall, og tar gjerne imot flere inspill =) Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Så det er rett og slett umulig å snu selve personen ved hjelp av photoshop? Du får meg til å lure litt... Du vet hvordan et fotografi virker, ikke sant? Du har lagt merke til at du ikke ser nakken din på baksiden av passbildet ditt? Dumme spørsmål kanskje, men man vet jo aldri.. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 det har jeg på mitt tror jeg? neida, bare tulla Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Så det er rett og slett umulig å snu selve personen ved hjelp av photoshop? Du får meg til å lure litt... Du vet hvordan et fotografi virker, ikke sant? Du har lagt merke til at du ikke ser nakken din på baksiden av passbildet ditt? Dumme spørsmål kanskje, men man vet jo aldri.. Er fult klar over dette, men tenkte det kansje var mulig å snu personen i selve bilde på en eller annen måte, det er alt, vet selv at det høres litt umulig å gjøre dette, men man vet jo aldri så derfor tenkte jeg at jeg skulle ta å høre med dere som kansje vet en god del mer. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Photoshop er et meget godt verktøy. Holder i massevis til den jobben. Men som nevnt tidligere kan ikke photohsop "trylle" frem en nakke ut av ingenting!Prøve å google litt etter bilder av bakhoder evt hitlers bakhodet.. Evt et gammelt bilde av et bakhode til en person.. Så er det bare å sette i gang med å smelte de to i sammen! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Photoshop er et meget godt verktøy. Holder i massevis til den jobben.Men som nevnt tidligere kan ikke photohsop "trylle" frem en nakke ut av ingenting!Prøve å google litt etter bilder av bakhoder evt hitlers bakhodet.. Evt et gammelt bilde av et bakhode til en person.. Så er det bare å sette i gang med å smelte de to i sammen! Jupp, er vel det jeg får prøve på. Så takker for hjelpen alle sammen =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå