Rosoero Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 jeg lurer på hvor jeg kan finne "expert tool" til 6800le, jeg kjøpte kortet som bulk. har prøvd å finne det men ingen treff Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 det kan lastes ned på nvidia sine sider. du kan også prøve google Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Har prøvd det men fikk ikke noe treff der jeg kunne laste det ned, bare sider der jeg ikke forstår språket Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 forstår du ikke engelsk? http://www.gainward.com/html/download/util...l/expertool.htm Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 jeg forstår engelsk mn, jeg så ikke noen servere som hadde norsk eller engelsk Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 denne siden var det første som kom frem når jeg søkte etter expertool på google ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå