Uderzo Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Jeg vant også, men jeg sjekket ikke mailen før i dag, noe som sannsynlig har resultert i at jeg har blitt strøket fra listen Sendte nettopp bekreftelse mail. Så gikk jeg inn på denne tråden for å se om noen andre vinnere hadde postet her. Og så fikk jeg se dette : De som ikke bekrefter invitasjonen innen i morgen kl. 12, blir dessverre strøket fra listen og noen andre vil få tilbud om plassen. Snakk om opptur og nedtur på en dag Når jeg endelig hadde vunnet noe så mistet jeg det Endret 19. oktober 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 ånei... du må sjekke mailen din oftere mann! ta og godsnakk med TST så kanskje du blir med alikevel Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Ja, vi får se hva TST svarer på den mailen jeg sendte før jeg visste jeg var for sen. Men som jeg pleier å si: Livet er som en kommode, skuff på skuff btw. jeg har lært at jeg må sjekke mailen min hver dag "the hard way", hehe. Endret 19. oktober 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Yes ! Fikk mail fra TST, jeg kommer Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Er nok flere som bør sjekke mailen sin oftere, eller som i hvert fall blir skuffet over at de ikke gjør det. To personer har meldt avbud, og åtte tilfeldige andre (som også hadde rett svar i konkurransen) har fått e-post-tilbud om å hoppe inn i de to ledige stolene. Førstemann til mølla! Totalt blir vi åtte, som skal dele på fire konsoller :-) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 men har vi anledning til å ta med en venn? virker som de som vant dagbladet konkurransen hadde det, for det var et kjæreste par der og en som spilte med en venn sto det, hva er sjansen for det liksom. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Ja, det lurer jeg på også Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Flere har spurt om det på mail også, og det jeg har sagt er at vi ønsker at de som vant skal få mest mulig tid med de fire konsollene som er der. Derfor har jeg ikke tillatt noen å ta med en venn, med mindre det var viktig for å i det hele tatt å få mulighet til å komme. Send meg en mail hvis det er veldig viktig for noen å ta med en venn. Har forresten offentliggjort vinnerne nå: http://gamer.no/art.php?articleId=20215 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hadde som sagt vært kult å tatt med bestekompisen, men hva legger du i ordet viktig ? Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Hadde som sagt vært kult å tatt med bestekompisen, men hva legger du i ordet viktig ? 5035282[/snapback] Som jeg skriver over. Enkelte hadde behov for å ta med en kamerat, for å i det hele tatt kunne komme. F.eks. at de måtte bli kjørt, eller ikke fikk tillatelse av sine foreldre uten å ta med en bekjent. Det er litt dumt om noen av de som vant spilletid med Xbox 360, ikke skal få spille så mye likevel fordi andre tok med en eller flere venner som er med å slåss om kontrolleren. Jeg gjør jo ikke dette for å være kjip, men tvert imot - for å være hyggelig mot de som er kommet for å spille :-) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Det har jeg full forståelse for Dette skal bli gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg