TST Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Joanna Dark fra Perfect Dark Zero inviterer åtte av våre lesere til en leilighet i Oslo, hvor de kan spille Xbox 360 halvannen måned før alle andre. Les mer Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Dobbel sjanse. Er med her og hos dagbladet Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Fredag 21. oktober har hun satt av en hel kveld for ti av Gamer.no sine lesere i den strengt hemmelige leiligheten sin i Oslo. På burdagen min. Dette hadde vore den perfekte presangen, desverre så har eg ikkje anledning til å ta ein Oslo tur midt i studietida. Jaja, flott at gamer.no kjem med denne typen konkurranser, og lykke til til alle som deltar i konkurransen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Utrolig fint av dere å arrangere slike konkurranser. Dere skal vel ha julekalender-konkurranser i år også? Gleder meg som en unge! Stå på, Gamer.no! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Fredag 21. oktober har hun satt av en hel kveld for ti av Gamer.no sine lesere i den strengt hemmelige leiligheten sin i Oslo. På burdagen min. Dette hadde vore den perfekte presangen, desverre så har eg ikkje anledning til å ta ein Oslo tur midt i studietida. Jaja, flott at gamer.no kjem med denne typen konkurranser, og lykke til til alle som deltar i konkurransen. Største "fiskeinnlegget" idag Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 sinnsykt kult hvis jeg hadde vunnet Lenke til kommentar
zeox Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Dobbel sjanse. Er med her og hos dagbladet samme her hadde vært utrolig artig å vinne. Lenke til kommentar
SAJD Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Funky! Jeg har faktisk sett plakater rundt omkring i Oslo der Joanna Dark leter etter en leilighet! hehe...kul greie da! Med telefonnumer og det hele...hehe... uansett: JEG VIL VINNE!! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 faen jeg svarte rett på både Gamer og db sin konkuranse... to bad at jeg er 1 år får liten :'( Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Flott med konkuranser, men jeg syns ikke premien er allverden. 2 mnd før, er liksom ikke akkurat en revulusjon. Mne jeg skal ikke komme og være negativ. Syns kansje bare at fysiske ting som premie er bedre, er liksom ikke alle som har mulighet å ut og reise når som helst. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 zeOx[' date=11/10/2005 : 16:37] Dobbel sjanse. Er med her og hos dagbladet samme her hadde vært utrolig artig å vinne. Jeg har trippelsjanse, vg.no har og en slik konkuransse Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Prøver lykken jeg! Endret 12. oktober 2005 av Deosl Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Woho, dette skal jeg med på Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Tell me, is over 16 = you need to be atleast 17 to join in for the fun? Eh.. hvorfor jeg skrev det på engelsk vet jeg ikke. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) SWEEET! jeg ble valgt ut!! Jey! FOR TEH WIN indeed haha. Endret 18. oktober 2005 av 2mass Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Gratulerer med å bli valgt! Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Tell me, is over 16 = you need to be atleast 17 to join in for the fun? 5000548[/snapback] Ja, man må være 16 år eller eldre for å delta, fordi noen av spillene som skal testes har aldersmerking 16+. Dette er det informert om i konkurranseartikkelen og i mailen som er sendt ut til alle vinnerne :-) Vinnene blir forøvrig annonsert så snart alle de som er trekt ut har bekreftet at de fremdeles kan. Dessverre er det mange som ikke har lest artikkelen nøye nok, og meldt seg på selv om de er under 16 år. Det skaper ekstra trøbbel og merarbeid for oss som skal arrangere det. De som ikke bekrefter invitasjonen innen i morgen kl. 12, blir dessverre strøket fra listen og noen andre vil få tilbud om plassen. Lenke til kommentar
GhOZZZZt Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hahaha! Jeg vant, jeg vant! Ah..... teste xbox360 en og en halv måned før alle andre. Så sinnsykt tøft! Lurer på hvilke andre spill enn perfect dark vi for lov å boltre oss i Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 jeg tipper det er PGR3 og Kameo eller Gears of War. bare vent å se.. Sees på fredag forresten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg