uranus Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hei! w-tasten på min HP zv6000 er litt gåen nå, den reagerer ikke like lett som de andre tastene. Vet dere om noe jeg kan gjøre for å fikse dette problemet? Takk! Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Skift tastatur. Når jeg kjøpte en bærbar PC 'i deler' for et ½-år siden, betalte jeg bare ca kr 150,- for tastaturet. Men er det lenge siden du kjøpte den? Hva med en reklamasjon? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Kjøpte den i USA i sommer.. Så å ta den til butikken er uaktuellt... Men kan vel høre med HP Norge siden HP skal ha global garanti. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Den globale garantien går på "best effort". Ring HP support på 81562070 så sjekker vi med InfoCare om de kan ta service på modellen. Ha nøyaktig modellnummer eller produktnummer og serienummer klart, da det ikke er mulig å slå opp noe info om amerikanske modeller i supportsystemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå