Gå til innhold

Deus Ex (PS2)

Anbefalte innlegg

Deus Ex ble først lansert på PC i 2000 med bra suksess og mange priser. Nå har spillet også funnet veien fram til den vesle konsollen PlayStation2. Noen små forandringer har kommet i spillet, men hovedsakelig er det meste som før. Uheldigvis merkes det at konsollen har noen begrensninger. De fleste FPS-spill gjør seg best på PC og Deus Ex er dessverre ikke et unntak.

Les hele omtalen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anmelderen er tydeligvis litt for enkel i hodet til dette spillet. Deus Ex (pc og ps2) er hverken verdens beste spill eller et 3,5-spill. Det er derimot et godt spill, med tidvis svært god grafikk, tidvis middels god grafikk, engasjerende plot - og: noe som er svært sjelden innen pc-spill: etiske beslutninger.

Å påstå at det blir for lite dreping og action er ganske tåpelig. Det blir derimot akkurat så mye dreping og action som en selv vil.

Fengslende, pent og med masse gjenspillingsverdi:

Deus Ex: 5,5.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri spilt PS2 - versjonen, men endel kjedelige forandringer er visst gjort. Men til PC synes jeg det så definitivt er en minst like bra kanditat til "verdens beste spill" som noen andre. Iallefall er det ett av de spillene jeg har hatt det aller gøyest med.

Lenke til kommentar

PC-versjonen av "Deus ex" er et spill jeg har spilt mye. Jeg synes det er et veldig bra spill med en knall-historie. Dessverre er ikke ps2-versjonen like tilfredsstillende. Dette har med mange faktorer å gjøre, og de har jeg nevnt i omtalen. Angående kommentaren om "lite dreping", så er dette en detalj som jeg har trukket frem, da dette skiller seg mye ut fra PC-versjonen. Med tanke på at kontroll-stilen er veldig vanskelig, vil det være smart, og ofte nødvendig å unngå så mye kontakt som mulig.

-og jo da, jeg har spilt hele spillet! :smile:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...