TST Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Deus Ex ble først lansert på PC i 2000 med bra suksess og mange priser. Nå har spillet også funnet veien fram til den vesle konsollen PlayStation2. Noen små forandringer har kommet i spillet, men hovedsakelig er det meste som før. Uheldigvis merkes det at konsollen har noen begrensninger. De fleste FPS-spill gjør seg best på PC og Deus Ex er dessverre ikke et unntak. Les hele omtalen Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Quote: Den 2002-08-20 00:01, TST skrev: De fleste FPS-spill gjør seg best på PC og Deus Ex er dessverre ikke et unntak. Hehe. Prøv å bank det inn i hodet på de værste konsollfjolsa. Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Får nesten frysninger på ryggen når jeg hører tittelen - Deus Ex er verdens beste (PC-)spill. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Anmelderen er tydeligvis litt for enkel i hodet til dette spillet. Deus Ex (pc og ps2) er hverken verdens beste spill eller et 3,5-spill. Det er derimot et godt spill, med tidvis svært god grafikk, tidvis middels god grafikk, engasjerende plot - og: noe som er svært sjelden innen pc-spill: etiske beslutninger. Å påstå at det blir for lite dreping og action er ganske tåpelig. Det blir derimot akkurat så mye dreping og action som en selv vil. Fengslende, pent og med masse gjenspillingsverdi: Deus Ex: 5,5. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Jeg har aldri spilt PS2 - versjonen, men endel kjedelige forandringer er visst gjort. Men til PC synes jeg det så definitivt er en minst like bra kanditat til "verdens beste spill" som noen andre. Iallefall er det ett av de spillene jeg har hatt det aller gøyest med. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Synes det er feil å klage på at det blir for lite dreping... Skal man gi Metal Gear Solid en i terningkast fordi det faktisk er mulig å komme igjennom spillet uten å drepe en eneste fiende da?! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Ble engang nevnt i artikkelen at spillet har 3 forskjellige måter å ende på? eller har kanskje anmelderen ikke giddet å spille igjennom spillet!? Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Vel, ikke for å være ekkel eller noe, men denne anmeldelesen lot ikke til å holde samme kvalitet som resten av artiklene på Gamer.no. Og da tenker jeg ikke på "karakterene" spillet fikk, men på språket og oppbygningen. Men, jaja. Lenke til kommentar
sibte-haider Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 PC-versjonen av "Deus ex" er et spill jeg har spilt mye. Jeg synes det er et veldig bra spill med en knall-historie. Dessverre er ikke ps2-versjonen like tilfredsstillende. Dette har med mange faktorer å gjøre, og de har jeg nevnt i omtalen. Angående kommentaren om "lite dreping", så er dette en detalj som jeg har trukket frem, da dette skiller seg mye ut fra PC-versjonen. Med tanke på at kontroll-stilen er veldig vanskelig, vil det være smart, og ofte nødvendig å unngå så mye kontakt som mulig. -og jo da, jeg har spilt hele spillet! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg