TGN Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Hei Har tenkt å bruke Kr 10-15000 på en bæbar. Er da Elitegroup sin : G900 DVD±RW P4-3200 17" 80GB 1024MB til Kr 11000 et bra valg? eller fins det noe bedre? Hva er + / - ved denne? mvh Truls Endret 12. oktober 2005 av TGN Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 +Bra specs +mye ytelse for pengene -STØYER -Dårlig batterilevetid -Stor og tung -Lager mye varme Personlig ville jeg kun vurdert maskiner basert på prosessorer laget for bærbare PC'er, som f.eks Pentium Mobile. Lenke til kommentar
hanser'n Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 En kompis av meg i militæret kjøpte en slik en til 15000 back in the days. En massiv maskin Skjermkortet er vel ikke noe å hoppe i taket av, men dersom du ikke er spesielt kresen burde det vel kjøre en del av de nye spill. Poenget mitt er: Kvalitet! Det første som skjedde da han tok maskinen ut av esken, var at en del (tror det var en del til tv-tuneren) datt av maskinen. Han måtte returnere maskinen samme dag han fikk den. Multicom fiksa maskinen, men noen uker senere startet problemene. Maskinen skrudde seg av etter et kvarters-halvtimes bruk. Han kunne heller ikke starte maskinen med strømmkabelen i.Problemene kom rett før dimmisjon så jeg har ikke hørt noe fra han siden den gang. Problemene kan ha løst seg, men etter å ha lest litt om Multicom og deres maskiner her på forumet, har jeg vondt for å tro det. Jeg er i alle fall skeptisk til denne maskinen. Dell og FS har noen gode alternativ i dette segmetet til rundt 15000. Selv har jeg en Dell I9300, en maskin jeg kan anbefale. Dog vil jeg ikke anbefale WXGA+ skjermen, da jeg har en del problemer med denne. Min opplevelse av Dells support er ikke noe å hoppe i taket av, spesielt dersom saken ikke lar seg løse ved første instans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå