christian232 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg vil nekte en bruker uten administratorrettigheter Internett. Hva gjør jeg? Jeg har vært inne på lokale sikkerthetspolycier og gått inn på tildordning av bruker rettigheter. Der fant jeg "nekt lokal påkobling" Er det her jeg skal legge til brukeren for å nekte internetttilgang? Tilkoblingen går gjennom lokal tilkobling (bredbånd) Trenger svar fort! Lenke til kommentar
ryback Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Du kan feks sette at proxy skal være localhost. Hvis jeg ikke tar helt feil så betyr "nekte lokal tilkobling" at brukeren ikke kan logge seg på lokalt. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Flyttes fra nettverk til windows. Då det ikkje er snakk om fysisk å stenge tilgangen men softwaremessig i policyen til windows. Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Er det ikke en bestemt handling som kan utføres for at ikke bruker får tilgang. Er en bruker på dataen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå