GeCcO Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Leste i avisa i dag at Troms Kraft er veldig godt igang og tilbyr allerede 100mb/s fiberlinjer i byen enkelte plasser i Tromsø. Er det noen som vet mer om dette? Og hvis prisen på bare 4500kr (omtrent 400kr/mnd) i året stemmer må jo dette bli et veldig bra tilbud Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Leste i avisa i dag at Troms Kraft er veldig godt igang og tilbyr allerede 100mb/s fiberlinjer i byen enkelte plasser i Tromsø. Er det noen som vet mer om dette? Og hvis prisen på bare 4500kr (omtrent 400kr/mnd) i året stemmer må jo dette bli et veldig bra tilbud Kult nok, men jeg tror jeg står over.. Har parabol på 150cm ..og masse naboer som skal ha seg den linja Endret 11. oktober 2005 av ArcticOC Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Leste i avisa i dag at Troms Kraft er veldig godt igang og tilbyr allerede 100mb/s fiberlinjer i byen enkelte plasser i Tromsø. Er det noen som vet mer om dette? Og hvis prisen på bare 4500kr (omtrent 400kr/mnd) i året stemmer må jo dette bli et veldig bra tilbud Kult nok, men jeg tror jeg står over.. Har parabol på 150cm ..og masse naboer som skal ha seg den linja Haha! Linux + wlan = gratis linje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå