amundsf Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hei! Har altså tenkt å kjøpe en KVM-Switch, og ønsker da forslag... En fordel om Komplett.no kan levere switchen, men ikke noe krav. Krav: 1. Støtte for 4 PCer. 2. Skjerm er jo greit, når det gjelder mus/tastatur er det ikke direkte avgjørende om jeg må kjøre dem via USB eller PS/2. 3. En fordel (men ikke absolutt krav) er om jeg også kan koble opp lyden via switchen... 4. Det hadde også vært fint om jeg kunne kjørt scanneren/ skriven via denne switchen. Begge kjøres via USB-grensesnitt. 5. OG TIL SLUTT: EN VELDIG STOR FORDEL OM JEG VED TASTETRYKK KAN BYTTE PC... Og selvfølgelig om du/ noen andre har noen tips om STABILE switcher. Har hørt litt forskjellig om flere av disse KVM-switchene... Håper noen har noe forslag her... - Amund Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) * bump * Endret 13. oktober 2005 av amundsf Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hei, selv bruker jeg denne Avocent SwitchView 2P som er en 2 port switch med støtte for video også. Kjøpte den fra Komplett, og ser de har en lik modell med 4 porter som heter Acocent SwitchView 4P. Jeg er veldig fornøyd med 2 port switchen, og den betjenes både med hotkey på tastaturene, eller ved ett enkelt knappetrykk på enheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå