Silaz Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hei Hei! Pris.. vel.. ikke alt for mye men skal kjøpe meg gamer pc.. Det jeg vil ha, er innspill fra dere som har bøttevis med peiling omkring gaming og komponenter =) Dette er deler og utstyr som jeg vurderer: DFI LANPARTY nF4 SLI-DR, nForce4 SLI, Socket-939, S-ATA,GbLAN,Fw,DDR, PCI-Ex16 AMD Athlon 64 4000+ 2.4GHz Socket 939, 1MB, BOXED m/vifte XFX GeForce 7800GTX 256MB GDDR3, HDTV 490MHz, PCI-Express,Dual-DVI/ViVo,Retail OCZ 1024MB EL DDR Dual Channel Gold VX PC-4000 OCZ ModStream strømforsyning 520W Western Digital Caviar SE 200GB SATA2 8MB 7200RPM Icemat Siberia Headset White 18-28 000 Hz, Kabel 2,8m, 99-104dB Razer Copperhead Blue, 2000 dpi Er det noen deler dere har erfaring om som ikke holder, eller andre deler som er et bedre kjøp så sleng deg på tastaturet og post det her På forhånd, takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Er ikke noe å si på det oppsettet, bortsett fra at du kan ha godt av 2 gig med ram og en disk med 16mb cache. Det headseatet er ok lydmessig men det blir en satans salat av de lednigene. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) gå for en powerstream eller en mist eller en hiper psu, den modstreamen er ikke så veldig bra. bl.a er den ikke bygd etter atx 2.0 standarden, så virkningsgraden er på lave 63%, og den skal være over 70% jeg har selv hatt modstreamen og jeg var egentlig fornøyd helt til jeg fant ut dette. da ble jeg skuffa med tanke på prisen. spesielt når du får både misten og hiperen en del billigere. ja en ting til, kablene er litt korte, selv i et lian li tower (medium) så ble faktisk s-ata strøm kablene for korte da diskene sto nederst i kassa. btw, du bør kikke på disse brikkene, jeg har bestilt de selv, og får de i morra, så om du er interessert så kan jeg teste de ut og si hvordan de funker. prisen er veldig bra også. helt klart verdt å sjekke ut, da de trenger veldig lite volt, og det er et kjent problem at dfi kort har mye trøbbel med 4 v jumperen aktivert. edit: glemte linken http://netshop.no/aspx/login.aspx?ReturnUr...3951&plid=23951 Endret 11. oktober 2005 av Spirre Lenke til kommentar
TAS Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Oppsettet ser bra ut det.Ville som andre sier her,kjøp det 2giga med ram.(helst 2x1024 brikker)Står det på penger da,ville jeg valgt 3700+,og lagt resterende penger i ram. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 1024 MB med RAM held til dagens spel, men eg kan tenke meg at ei oppgradering hadde vore fint i nærmaste framtid. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Gå ned til en 3700+ og 7800GT..Så bruker du de pengene du sparer på det og kjøper 2GB ram, gjerne kvalitets ram som OCZ...De som Spirre har bestilt så jo lovende ut... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 jeg kan komme tilbak med en liten test av de i kveld, skal hente de om ikke så alt for lenge nå. gleder meg som en unge ellers så er forslaget om å gå ned på cpu og skjermkort og heller spandere på deg 2 gb ram et bra forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå