Gå til innhold

WWII Online, kan noen gi beskjed når det er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei der!

 

Det var en Open Beta i august. Det er ikke annonsert noen flere inntil videre - skjer nok hvertfall ikke før om noen måneder.

 

Fordi:

Spillet er på vei til å bli relansert som WWIIOL: Battleground Europe i disse dager! Det slippes 21. oktober i Europa. Jeg vet ikke hvilken versjon som var da du spilte, men nå er vi kommet til v1.19. v1.20 lanseres innen en uke eller to, og da får vi se bl.a. disse utbedringene:

 

Vehicles:

• Added British C47 transport plane

• Added British Churchill Mk. VII

• Added French M10 tank destroyer

• Added German Tiger I Mk. IVE

 

(tatt fra v1.20 readme. Finnes HER)

 

Trailer finner du her!

 

Offisielle forum finner du her.

 

Håper du finner deg veien tilbake til slagmarken !

Lenke til kommentar

Jeg husker jeg såvidt var med i en tysk tropp ledet av en Rex el. men var der altfor kort tid.

 

Husker det var rimelig gøy å bli kjørt ut med troppen på natterstid og snike seg inn i landsbyen gjennom gresset og overaske fienden i stummende mørke(hadde skjerm jeg kunne stille gamma på for å se litt bedre).

 

Eller å sitte i en Tiger III? Og ha panzer standoff med en større styrke og beskytte broer ol. Virkelig en nytelse selv for 2-3 år siden.

 

Jepps, vender nok tilbake selv uøvd hehe. WWII online har liksom en helt annen feel enn andre som BF2 osv. Vet ikke hva det var.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg spiller helst alliert. Ingenting slår meg når jeg sitter i ambush med min M1 57mm ATG. Panzere blir skrapvogner på null-komma-niks!

 

WWIIOL har definitivt en annen feel enn f.eks. BF2. Jeg skal ikke si noe stygt om BF2 fordi det er et bra spill, men det kan egentlig ikke sammenlignes med WWIIOL.

 

Nå har vi en synsrekkevidde på 8km (!) for fly og 4km for bakkestyrker. Det har utrolig mye å si i en andre-verdenskrig-simulator. Å kunne se en panzer-battaljon 8km unna som gjør seg klar til angrep, og advare medspillere om dette på radioen, sette opp et godt organisert forsvar på den antagelige byen de skal angripe... For så å slå tilbake angrepet etter kanskje to-tre timer med ellevill kjemping! DET er andre-verdenskrigen sin det! :cool:

Og så kanskje angripe byen dems fordi de er kanskje tømt for supply osv.... Det er strategi og taktikk til tusen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...