kevlar89 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Går det ann å spille av radio kanaler i winamp, viss så, hvordan gjør jeg det. Endret 10. oktober 2005 av LillePutt Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 unnskyld, men er det ikke like greit å bare streame fra internett explorer? Kan ikke se behovet for å bruke et eksternt program når man ikke trenger det i utgangspunktet. Uansett så kan man ikke streame i winamp eller andre programmer utifra det jeg har sett. men det betyr ikke at du ikke kan høre på programmene til radio1, ¨radio1 legger ut flere av sendingene sine som podcast, men for å høre på det så tror jeg du trenger itunes for å høre på det. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Viddi Radio Player Du finner Radio 1 sine sendinger i den playern.. sammens med en rekke andre norske og utenlandske radiokanaler Jeg vil si det er et like godt alternativ som å bruke winamp. Ihvertfall for avspilling av radio.. Endret 11. oktober 2005 av Dunah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå