Gå til innhold

Vcore ved overklokking av XP1800

Fosco

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har også et spørsmaål angående vcore og XP1800:

Kjører nå på 143FSB og vcore på 1.85v som er max på h/k mitt,og den er stabil,Men det er ikke snakk om at den vil kjøre på 144FSB...booter opp men rett før jeg er i windows,blir skjermen svart og jeg må trykke "reset". :sad: Trenger den enda mere "suppe" for å klare det?

(cpu'n er låst)

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-20 02:41, Spellbound skrev:

har også et spørsmaål angående vcore og XP1800:

Kjører nå på 143FSB og vcore på 1.85v som er max på h/k mitt,og den er stabil,Men det er ikke snakk om at den vil kjøre på 144FSB...booter opp men rett før jeg er i windows,blir skjermen svart og jeg må trykke "reset". :sad: Trenger den enda mere "suppe" for å klare det?

Enten er det CPU som ikke vil mere, og isåfall kan høyere Vcore hjelpe. Eller så er det resten av systemet som ikke vil over 143FSB. Har du bra ram f.eks?

Lenke til kommentar

Enten er det CPU som ikke vil mere, og isåfall kan høyere Vcore hjelpe. Eller så er det resten av systemet som ikke vil over 143FSB. Har du bra ram f.eks?

1.85 er max vcore på mitt h/k ser det ut som.

Rammen er en "noname" pc2100 cas 2.5 brikke som er veldig bra imho.Kan kjøre den på cas2 på 143fsb,men 144..no way. Da er det samma hvilken ram timing jeg har.(og ram voltage)Det er vel cpu'n da :sad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...