Gå til innhold

Hvordan fjerner DU kviser?

FenrisC0de

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men hvis det er slikt, kanskje at det rett og slett er fettet fra sjokoladen som setter seg på huden og trenger ned i porene? altså FØR du spiser den. Vanskelig å forklare :p

5354098[/snapback]

Kanskje hvis du gnir sjokoladen utover hele trynet? :dribble: hehe..

http://www.lommelegen.no/art/art2416.asp , meget interessant link.

Årsakene til kviser

En kvise er en betennelse i en talgkjertel i huden. Disse kjertlene produserer nødvendig fett til huden. Av og til hoper talget seg opp i kjertelen, og da kan vi få en kvise. Dette kan skyldes hormoner som gir økt produksjon av fettet (det er derfor jenter oftere får kviser rett før mensen), og det kan skyldes at utførselsgangen er trang. Normale hudbakterier spiller også en rolle for dannelsen av kviser. Noe av behandlingen som finnes går ut på å åpne slike talgkjertler. Hvis de er åpne, får du ikke kviser. Annen behandling er rettet mot bakteriene på huden.

Endret av anderenlee
Lenke til kommentar
Bruker sterkt reseptbelagte piller, med noe som ser ut som kokain inni dem.

Men jaggu funker dem!

5343001[/snapback]

Er det Tetralysal? Det bruker jeg, fantastiske små rød og gule piller som lukter dritt men som virkelig gjør hudet en hel del penere å se på :D

I tillegg bruker jeg en gel som heter Differin, og en som heter Finacea.. Alle tre medisinene får man på resept i mitt tilfelle fra en hudlege..

Jeg er sytten år, har aldri fjernet kviser, har aldri hatt behov for å fjerne kviser, har heller aldri hatt kviser.

5343434[/snapback]

Så hvorfor i all verden bruker du da tid av ditt liv til å skrive i denne tråden?

Lenke til kommentar
Bruker sterkt reseptbelagte piller, med noe som ser ut som kokain inni dem.

Men jaggu funker dem!

5343001[/snapback]

Er det Tetralysal? Det bruker jeg, fantastiske små rød og gule piller som lukter dritt men som virkelig gjør hudet en hel del penere å se på :D

5355966[/snapback]

Se inni en. Det ser ut som kokain! :thumbup:

Funker som banna bein det.

Lenke til kommentar
Hvordan jeg fjerner kviser?? Jo, det skal jeg fortelle dere... Jeg klemmer dem så gørra og blodet spruter!! Det er den enkleste måten å fjerne de på, men og den vondeste... :cry:

5352838[/snapback]

Som jeg tidligere fortalte, var jeg hos hudpleier som klemte kviser. Hun tok hele ansiktet, og det gjorde dritvondt :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...