Gå til innhold

Hvordan fjerner DU kviser?

FenrisC0de

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
hørt at hvis man spiser løk så forsvinner kviser..  :hmm:

4998864[/snapback]

Har hørt dette jeg også.

Vet ikke om det funker men det virker litt rart.

Noen her inne som kan bekrefte at det fungerer?

Har fått noen kviser på ryggen og har noen i panna fra før av. :(

4999601[/snapback]

Har aldri prøvd å ete løk, men kvitløkstabletter fungerer ufattelig fett. ;)

Lenke til kommentar

Krystal Grønnsåpe er veldig effektivt. Når du dusjer, skal du først vaske de belastede delene av kroppen med såpa, la det sitte på et minutts tid, og skylle det av. For luktas skyld, kan du vaske med annen såpe etterpå. Noen opplever tørr hud på grunn av dette, men det ordnes lett med fuktighetskrem.

Jeg har hørt om noen som er så hardt rammet at de smører inn huden med såpa før de legger seg, men det ville jeg aldri funnet på, da såpa er ganske så sterk.

Lenke til kommentar
Jeg er sytten år, har aldri fjernet kviser, har aldri hatt behov for å fjerne kviser, har heller aldri hatt kviser.

5343434[/snapback]

Såpass, men da håper jeg at du får det en dag :dribble:

Jeg syns kviser er veldige kule jeg, små klumper som stikker ut av huden. Hvis du aldri har fått deg kviser bør du skaffe dem så fort som mulig. :tease:

Tilbake til temaet:

Jeg har brukt nesten alle de kremene som er nevnt her utenom den "rocco" greia. Noen ganger funker de andre kremene supert, men etter en tid så mister den "effekten", så det jeg gjør er å rulere litt på bruken av forskjellige kvisekrem..

Lenke til kommentar

Min erfaring med Roacuttane:

- Ekstremt tørre lepper

- Tørr hud generelt, med medfølgende eksem

- Neseblod

- Rødlig hud i ansiktet

- I starten fikk jeg betennelse i huden, måtte gå på en kortisonkur ved siden av.

- Litt mageknip

- Ekstremt sensitiv for sol, ble "solbrent" etter en fjelltur i november..

Kort oppsummert så sugde det lut å gå på Roaccutane, men i ettertid er jeg jo selvfølgelig glad for at jeg gjorde det, kuren hjelper faktisk.

Det må jo sies at bivirkningene oppleves forskjellig fra person til person, men jeg syntes ingen bør ta "lett" på denne behandlingen, kuren gis kun til relativt ekstreme tilfeller hvor annet ikke hjelper.

Når det gjelder depresjoner/selvmordstanker så merket jeg heller lite til det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Etter jeg klemte en kvise ei gang var jeg nøtt til å tørke av speilet.

Fullt av gugge over alt. Fikk litt panikk når jeg så all gugga som spruta utover det hele. Men gud så delig følelse jeg hadde etterpå. Jeg vant over kvisa!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...