Gå til innhold

Hvordan fjerner DU kviser?

FenrisC0de

Anbefalte innlegg

hadde en kvise.. begynte å skvise på den og de kom ingenting ut. den ble svæær! klemmet og klemmet til slut sprengte den ,og talget gikk en meter fram i speilet

Jeg elsker de som spruter på speilet.. :love: Befriende følelse å kjenne at det går hull på den, for å så se en klatt på speilet.. :)

:!:

Haha, så genialt!

Får nesten fostre opp ei så jeg får oppleve dette jeg òg!

det er morsomt og :p hehe

Endret av Jawohl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heavy: Rocuccetan (skrevet riktig?). Noe man kan få hos legen som har veldig bra effekt, men har en del bivirkninger, og er ikke akkurat noe man bare får uten videre.

Roaccutan(e) :)

Bivirkningene er ikke så mange som alle skal ha det til, litt stive ledd og tørre lepper (som regel merkes bare det siste). :)

yepp!

TeH ShIt WoRkEd 4 mE

^^

funka som bare det, men ble mye innkjøp av lypsil da hehe.

men reaksjonene er vel forskjellig fra pers til pers

men funker som bare det.. litt dyrt men

Lenke til kommentar
Anbefaler Clearasil heacy acne cream.. Faar den ikke i norge tror jeg ,men faar den i statene.. 4.78dollar pa wal mart. ca 5.2dollar inkl tax. Funker fett. Varer i 1mnd

Mye vits i å anbefale noe man ikke får tak i! :p

Kan jo sikkert kjøpes på nettet, eller en venn fra USA kan sende det :)

Lenke til kommentar
brukte dalacin, funka ikke...

har også masse rundt nesa og spesielt i kroken. Presser jeg på nesa popper det opp masse hvite striper med tykk masse O.o

Det var vel talget, bare press det ut!

Bruk fuktighetskrem for ansiktet, da unngår du økt talgproduskjon og tørr hud.

Har du problemer med kviser lønner det seg å gå til hudlege, men hvis du har bare noen få kan du jo prøve å gå til en hudpleier.

Anbefales også å peele en gang i uka, og bruke fuktighetskrem og rensegele hver morgen og kveld.

Krem som inneholder differin og dalacin funker også bra hvis du er plaget av kviser.

B5 vitamin skal også hjelpe mot kviser, er visst ganske effektivt.

Men den selges dessverre ikke i Norge, men du får den i Sverige.

Roaccutan er vel noen tabeletter som brukes, men det skal vel bare brukes i alvorlige tilfeller!

Lenke til kommentar

har også masse rundt nesa og spesielt i kroken. Presser jeg på nesa popper det opp masse hvite striper med tykk masse O.o

Ikke gjør det, det fører bare til at du får skitt inn og ødelagte porer, i så fall må du rense skikkelig dødsgodt etterpå.

Fuktighetskrem er jeg usikker på om er så lurt, bakteriene som danner kviser liker seg veldig godt i fuktig hud. Roaccutane fører til tørr hud, noe som tar knekken på bakteriene.

Lenke til kommentar

Ikke gjør det, det fører bare til at du får skitt inn og ødelagte porer, i så fall må du rense skikkelig dødsgodt etterpå.

Fuktighetskrem er jeg usikker på om er så lurt, bakteriene som danner kviser liker seg veldig godt i fuktig hud. Roaccutane fører til tørr hud, noe som tar knekken på bakteriene.

Fuktighets krem er bra å bruke, men du må bruke en som er beregnet for ansiktet og kremer som ikke inneholder mye fett. De fleste "alminnelige" kviseprodukter for oss med mindre problemer lages som regel i serier hvor fuktigshetskrem/gel som regel innegår i pakka ;)

Lenke til kommentar
hørt at hvis man spiser løk så forsvinner kviser..  :hmm:

4998864[/snapback]

Har hørt dette jeg også.

Vet ikke om det funker men det virker litt rart.

Noen her inne som kan bekrefte at det fungerer?

Har fått noen kviser på ryggen og har noen i panna fra før av. :(

Lenke til kommentar

Er nå akkurat ferdig med Roaccutan-kuren... Ah, før så jeg ut som en gryterett, men nå har jeg smooth hud :love:

Eneste bivirkningene jeg fikk var noe satans tørre lepper, og ellers i ansiktet. Derfor brukte/bruker jeg en fuktighetskrem som heter Miniderm, som er et godt counter attack mot tørr hud. Har også blødd neseblod for første gang i livet, og dette tror jeg skyldes tørre slimhinner, som også er/kan være en bivirkning av Roaccutan.

Men alt i alt er jeg überfonøyd, og hadde jeg ikke begynt på Roaccutan hadde jeg sett ut som han "ondingen" i Grease, som presidenten i Ukraina eller "Pete Ventress" i den Heartbeat-serien :D

Lenke til kommentar
Jeg spiser masse godteri, men får ikke kviser. Dog ligger det i familien visst.

4989941[/snapback]

En gjeng forskere har faktisk funnet ut at kviser ligger i genene. Dette leste jeg på NRK/katta, som er et ganske seriøst program.

Jeg får en del kviser, men det varierer en del. Snop virker ikke inn, har mye mer tro på at det ligger i genene. Sinnsvakt lei av det nå, skal ta rocacutan curen, men legen min forer meg på noe antibiotika som jeg er overbevist om at er usundt i lengden. Denne kuren virker, men kvisene kommer tilbake etter 3-4 mnd. Kjipern!

Kan jeg gi legen min et godt nyre slag og be han få ut fingeren, slik at jeg kan få en rocacutan kur? Han er så jævli treg.

"do prova annet forsty, slik at en ikke kjora på en kur som kosta 13-14000 tosan med en gang, ja?

Han skal være en sjikkelig goddy 2 shoe som spare staten for en blå resept, mens jeg lider og ser ut som det stod for nær da det smalt.

Når jeg har vert hos han i snart 2 ÅR, så må det vell faen gå opp for ham at jeg har et problem.

Helvetes østeriker!

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...