Jawohl Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) skviser de Endret 11. oktober 2005 av Jawohl Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 brukte dalacin, funka ikke... har også masse rundt nesa og spesielt i kroken. Presser jeg på nesa popper det opp masse hvite striper med tykk masse O.o Hele ryggen min er også stappa med kviser, ikke noe funker akkurat. Kan heller ikke bli klødd på ryggen fordi de er sinnsykt ømme, sammen med 1000000 føflekker som sikkert utvikler seg til kreft eller no annet møkk Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Vertfall, jeg driter i hva forskere sier, jeg gjør det som hjelper for meg. Det er å vaske huden min og la være å ete sjokolade osv Lenke til kommentar
Jawohl Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 hadde en kvise.. begynte å skvise på den og de kom ingenting ut. den ble svæær! klemmet og klemmet til slut sprengte den ,og talget gikk en meter fram i speilet Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 brukte dalacin, funka ikke... har også masse rundt nesa og spesielt i kroken. Presser jeg på nesa popper det opp masse hvite striper med tykk masse O.o Hele ryggen min er også stappa med kviser, ikke noe funker akkurat. Kan heller ikke bli klødd på ryggen fordi de er sinnsykt ømme, sammen med 1000000 føflekker som sikkert utvikler seg til kreft eller no annet møkk Mine ligger egentlig mest langs kanten av kjeven, og litt i panna. Er ikke veldig kvisetryne, men har allikevel mine erfaringer med det. Håpet er at når jeg nå nærmer meg myndighetsalderen, blir de færre og færre og tilslutt forsvinner de... I den grad jeg har gjort noe, har det bare vært å vaske ansikt regelmessig. Bruker clearasil hver morgen + kveld, men tror ikke det gir noen særlig effekt. Du føler deg litt freshere da... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Skviser dem jeg også.. Er en av de som liker å rive skorpe av sår å sånt, så ei kvise er ikke noe som forsvinner så lett... I værtfall ikke sporene av den.. Anyways: Jeg får mer kviser når jeg spiser sjokolade enn når jeg ikke gjør det... Jeg har ei kvise på tåa ved siden av lilletåa... Jeg har skvist kviser innover i huden.. (gørra går ikke ut, men inn....) Usaklig, men alikavel... Edit: Jeg spiser sjokolade nå, lenge siden det har kommet noen skikkelige kviser nå.. Får se i morra tidlig.. Endret 11. oktober 2005 av Caddy Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 hadde en kvise.. begynte å skvise på den og de kom ingenting ut. den ble svæær! klemmet og klemmet til slut sprengte den ,og talget gikk en meter fram i speilet Jeg elsker de som spruter på speilet.. Befriende følelse å kjenne at det går hull på den, for å så se en klatt på speilet.. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har ei kvise på tåa ved siden av lilletåa... Vorte? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Jeg har ei kvise på tåa ved siden av lilletåa... Vorte? Som kan skvises? Den er hallveis borte nå... Var ikke no farge på den.. Endret 11. oktober 2005 av Caddy Lenke til kommentar
Even. Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Sidan eg ikkje interessar meg spesielt mykje for hud eller er utdanna innen det, kan eg heller ikkje forklare det. Alt eg kan sei er at når eg for i meg mykje kjappa karbohydratar, får eg ein auka produksjon av kviser. Kviser og kjappe karbohydrater har ingenting med hverandre å gjøre. Talgkjertlene produserer fett som holder huden smidig. Når talget hoper seg opp i kjertelen kan det bli betent og da blir det en kvise. Hvorfor dette skjer kan være av flere årsaker: Tette porer gjør at talget ikke slipper ut, ubalanse i hormonene som gjør at talgkjertlene produserer for mye fett (dette er grunnen til at mange får kviser under puberteten og tenårene og hvorfor jenter ofte får flere kviser rett før mensen), bakterier på huden som trenger ned i porene, arvelige årsaker, mye skitt i omgivelsene (jeg fikk kviser pga. jobben, mye fett og mugg fra ost som setter seg overalt og gir kviser).... ...men ikke kosthold. Ingen har greid å påvise at kviser er forårsaket av kosthold så det er enkelt og greit bare å legge fra seg den tanken, med mindre det er det du har bestemt deg for å tro på. Jeg får kviser av snop, ferdig med det. Det er det eneste som teller for meg. Når jeg ikke spiser snop, kommer det ferre kviser enn når jeg har spist snop! Forskere mener så mye! Selvfølgelig...forskere, hudleger og alle andre i hvit frakk med ganske mange års utdanning har nok ikke like god greie på dette som deg. Mange her sier at de er "et levende motbevis" på dette, men kjenner også mange levende beviser. Kjenner folk som propper i seg masse snop, som ikke har en eneste kvise. Derimot kan alkohol gi flere kviser, siden det forstyrrer hormonene eller noe sånn. Det er bevist. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 hadde en kvise.. begynte å skvise på den og de kom ingenting ut. den ble svæær! klemmet og klemmet til slut sprengte den ,og talget gikk en meter fram i speilet DET er deilig det Lenke til kommentar
synsing Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 brukte dalacin, funka ikke... har også masse rundt nesa og spesielt i kroken. Presser jeg på nesa popper det opp masse hvite striper med tykk masse O.o Hele ryggen min er også stappa med kviser, ikke noe funker akkurat. Kan heller ikke bli klødd på ryggen fordi de er sinnsykt ømme, sammen med 1000000 føflekker som sikkert utvikler seg til kreft eller no annet møkk Har du vært hos hudlege? Du bør bli kvitt det, dette kan gi arr Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 brukte dalacin, funka ikke... har også masse rundt nesa og spesielt i kroken. Presser jeg på nesa popper det opp masse hvite striper med tykk masse O.o Hele ryggen min er også stappa med kviser, ikke noe funker akkurat. Kan heller ikke bli klødd på ryggen fordi de er sinnsykt ømme, sammen med 1000000 føflekker som sikkert utvikler seg til kreft eller no annet møkk Har du vært hos hudlege? Du bør bli kvitt det, dette kan gi arr nå må du slutte å følge etter meg , rett stilen min du anyway har ikke vært hos hudlege. Fettern min hadde også masse kviser, men han hadde en genetisk skade (og døde av hjernekreft tidligere i år, i en alder av 24 ). Så familien vet ikke om moren eller faren hans det kommer fra, og moren hans er søstra til pappa, så jeg kan kanskje ha noe resultat av dette. bare på toppen av det ene skulderbladet er det 4 stykke rsom stikker ut, svir litt å dra hånda over. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Du må seriøst kontakte lege... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 men de er jo bare i toppen av ryggen. men skal også ha fotlege mens jeg er inne på det . har ALLTID sånn negl pressa under huden som fører til veldig veldig vond tå, hatt siden 8. klasse. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Nå ødelegger jeg hele diskusjonen deres, men samma det. Jeg bruker mild håndsåpe og lunka vann (effektivt). Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Vasker meg med dermalogica morgen og kveld (aderma om jeg er hos pappa). Hjelper ikke det puck. Skal til Hudlege/spesialist snart. Gleder meg Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Bare legge til litt: 1. Kvisene har endelig begynt å forsvinne naturlig 2. Hatt kviser siden ungdomsskolen, går 2. gym 3. Har fått Vitiligo (google it, samme sjukdommen som Michael Jackson...) så.. kvitt kviser, får noe annet faenskap =( Hvite flekker, ganske små foreløpige, men får mange flere når jeg blir eldre =( har en på rUmpa Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Bare legge til litt:1. Kvisene har endelig begynt å forsvinne naturlig 2. Hatt kviser siden ungdomsskolen, går 2. gym 3. Har fått Vitiligo (google it, samme sjukdommen som Michael Jackson...) så.. kvitt kviser, får noe annet faenskap =( Hvite flekker, ganske små foreløpige, men får mange flere når jeg blir eldre =( har en på rUmpa kjedelige greier... Blir alltid trist når jeg ser mennesker med sånne sykdommer. Da må du starte å sminke deg hver dag og sånn da... kjedelig Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 hadde en kvise.. begynte å skvise på den og de kom ingenting ut. den ble svæær! klemmet og klemmet til slut sprengte den ,og talget gikk en meter fram i speilet Jeg elsker de som spruter på speilet.. Befriende følelse å kjenne at det går hull på den, for å så se en klatt på speilet.. :!: Haha, så genialt! Får nesten fostre opp ei så jeg får oppleve dette jeg òg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå