Gå til innhold

Hvordan fjerner DU kviser?

FenrisC0de

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det er nevnt tidligere, men Roaccutane er vel et av de eneste (:p) midlene som faktisk fører til særdeles redusert talgproduksjon, ved at det virker på alle årsakene til kviser. Talgproduksjonen, etter en Roaccutane-kur, opphører nesten helt.

Lenke til kommentar

Jeg får injeksjoner hver 14 dag av Primoteston-Depot *Anabole steroider* Og får en del kviser på ryggen av dette. Etter jeg skiftet dusjsåpe til Aloe Vera så har jeg nesten ingen igjen.....

Aloe funker....

PS: Til alle som tror jeg er bolehue! Jeg får steroider på blåresept fordi jeg har hypogonadisme *Så det så*

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er nevnt tidligere, men Roaccutane er vel et av de eneste (:p) midlene som faktisk fører til særdeles redusert talgproduksjon, ved at det virker på alle årsakene til kviser. Talgproduksjonen, etter en Roaccutane-kur, opphører nesten helt.

Vil ikke bruke kjemiske stoffer som gir negative reaksjoner på kroppen min...

Lenke til kommentar
Jeg får injeksjoner hver 14 dag av Primoteston-Depot *Anabole steroider* Og får en del kviser på ryggen av dette. Etter jeg skiftet dusjsåpe til Aloe Vera så har jeg nesten ingen igjen.....

Aloe funker....

PS: Til alle som tror jeg er bolehue! Jeg får steroider på blåresept fordi jeg har hypogonadisme *Så det så*

Hva er "hypogonadisme" ?

Lenke til kommentar
Hva er "hypogonadisme" ?

Mangel av mannlige hormoner... Jeg fikk diagnosen etter en nakkeskade som ødela nerveoverførselen mellom hodet og underkroppen, så kroppen min produserer ikke de nødvendige hormonene selv :) Håper forklaringen hjalp...

Hva er hypogonadisme

Betyr det at om du ikke tar de, så får du kvinnelige hormoner? :dontgetit:

:!:

Lenke til kommentar
Jeg får kviser av snop, ferdig med det. Det er det eneste som teller for meg. Når jeg ikke spiser snop, kommer det ferre kviser enn når jeg har spist snop!

Forskere mener så mye!

Seff tar hudlegene feil. De vet jo ikke hva de snakker om. :)

Enjoy ignorance.

Lenke til kommentar
Jeg får kviser av snop, ferdig med det. Det er det eneste som teller for meg. Når jeg ikke spiser snop, kommer det ferre kviser enn når jeg har spist snop!

Forskere mener så mye!

Seff tar hudlegene feil. De vet jo ikke hva de snakker om. :)

Enjoy ignorance.

Ja.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Da har jeg en teori!

Jeg skummet over de tekstene der det var bevist ditten og datten..

Det kan hende at man ikke får kviser av ditten og datten, men det kan hende følelser utløser hormoner over hva du spiser?

Spiser du godterier kan du føle deg glad / eller at du føler du ikke klarer å slutte dvs at hormonene kan gå løpsk?

Vasker du huden din med midler - da kan jo du gjøre følelsene dine slik at du slipper minst mulig hormoner som hoper dette opp?

Bare noen teorier fra min side,

vertfall så hjelper det hos meg og ikke spise ketchup, sjokolade, og feit mat som junkfood.

Og vaske huden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...